Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου, 2024 01:00
Τοπικά

Δήμος Βόλου: Καθηγητές υποκινούν κατάληψη! – Αποκάλυψη προέδρου 15μελούς – Ζητείται παρέμβαση υπουργείου – Εισαγγελίας






Την παρέμβαση του υπουργού Παιδείας, αλλά και της Εισαγγελίας, ζητεί με ανακοίνωση του ο Δήμος Βόλου, για να ερευνηθεί η καταγγελία του προέδρου του 15μελούς του 10ου Γυμνασίου Βόλου, σύμφωνα με την οποία οι αντιδράσεις και η κατάληψη που πραγματοποιείται στο σχολείο υποκινείται από την διευθύντριά του!

Συγκεκριμένα σε ανακοίνωση που εκδόθηκε αναφέρονται τα εξής:

Ξεπέρασε κάθε ανεκτό όριο με την αντιδεοντολογική του συμπεριφορά, ο διευθυντής Β’θμιας Εκπαίδευσης, Σωκ. Σαβελίδης, που πλέον συμπεριφέρεται σαν υποψήφιος πολιτευτής παρά ως υπεύθυνος υπηρεσιακός παράγων και μάλιστα του κατ εξοχή ευαίσθητου χώρου της Παιδείας. Για το λόγο αυτό είμαστε υποχρεωμένοι να απευθυνθούμε και προς την προϊσταμένη του Αρχή, το υπουργείο Παιδείας, αλλά και να ενημερώσουμε την Εισαγγελία Βόλου, προκειμένου να διερευνήσει τη δραστηριότητά του.

Τελευταίο κρούσμα η υποκίνηση, μαζί με τη Διευθύντρια του 10ου Γυμνασίου Βόλου, Δανιηλίδου, των μαθητών σε κατάληψη και διαμαρτυρία κατά της Δημοτικής Αρχής, με ανέφικτα, ως προς την ικανοποίησή τους, αιτήματα και με προφανείς πολιτικές και κομματικές σκοπιμότητες.

Σημειώνουμε ότι την υποκίνηση των μαθητικών αντιδράσεων από τους δύο εκπαιδευτικούς, αποκάλυψε ο ίδιος ο πρόεδρος του 15μελούς συμβουλίου των μαθητών του σχολείου, ενώπιον των συμμετεχόντων σε ευρύτατη σύσκεψη που έγινε σήμερα.

Ως Δημοτική Αρχή απευθύνουμε έκκληση προς τους μαθητές και τους γονείς να αγνοήσουν τους συγκεκριμένους ανεύθυνους εκπαιδευτικούς, που φαίνονται να ασχολούνται με ο,τιδήποτε άλλο εκτός από τα καλώς εννοούμενα συμφέροντα της μαθητικής κοινότητας, και να προσέλθουν σε ένα ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο με τα υπεύθυνα στελέχη της Δημοτικής Αρχής σε αναζήτηση και άμεση εφαρμογή των βέλτιστων λύσεων.

Παράλληλα καλούμε τις αρμόδιες αρχές να ελέγξουν για την προκλητική αυτή συμπεριφορά τους Σαβελίδη – Δανιηλίδου, που μόνο σε παιδαγωγούς δεν συνάδουν.