Ξεκίνησε απο τον Βόλο το ταξίδι της περιοδείας για τους Βατράχους του Αριστοφάνη
Ξεκίνησε το ταξίδι της περιοδείας για τους βατράχους του Αριστοφάνη.Ο Λάκης Λαζόπουλος η Σοφία Φιλιπίδου ο Δημήτρης Πιατάς και ο Αντώνης Καφετζόπουλος μαζί με τον πολυπληθή θίασο της παράστασης βρίσκονται απο σήμερα στον Βόλο όπου θα κάνουν πρεμιέρα την Κυριακή 1 Ιουλίου.
Η παράσταση αναμένεται να «σπάσει ταμεία» αυτό το καλοκαίρι θα ταξιδέψει ανά την Ελλάδα. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Κώστας Φιλίππογλου και η Σοφία Πάσχου την κινησιολογία. Η παράσταση ενταγμένη στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2018, θα ξεκινήσει από την πόλη του Βόλου όπου θα πραγματοποιηθούν οι γενικές δοκιμές και η πρεμιέρα του έργου και θα συνεχίσει την πορεία της με πανελλήνια περιοδεία, συμμετέχοντας σε όλα τα φεστιβάλ που πραγματοποιούνται στα αρχαία θέατρα της χώρας και κορυφαίο σταθμό το Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου, στις 10 και 11/8/2018.
Στους «Βατράχους», κωμωδία που διδάχτηκε στα Λήναια το 405 π.Χ., ο Διόνυσος, απογοητευμένος από την πενία των δραμάτων που παρουσιάζονται στην Αθήνα, καθώς οι μεγάλοι τραγικοί έχουν πεθάνει, κατεβαίνει στον Κάτω Κόσμο προκειμένου να φέρει πίσω ένα μεγάλο ποιητή, ικανό να σώσει την Πόλη από την παρακμή. Για τον σκοπό αυτό, διοργανώνει έναν ποιητικό αγώνα ανάμεσα στον Αισχύλο και τον Ευριπίδη, ορίζοντας διαιτητή τον ίδιο τον Πλούτωνα, ώστε ο καλύτερος εκ των δύο να επιστρέψει. Και καλύτερος για τον Αριστοφάνη, που σατιρίζει ανελέητα τα νεωτερικά ήθη, άρα και τον τότε εκπρόσωπό τους Ευριπίδη αναδεικνύεται ο Αισχύλος. Ο Αισχύλος θα είναι ο νικητής.
Στους Βατράχους ο Αριστοφάνης ξεδιπλώνει στην ορχήστρα μια φαντασμαγορική νέκυια, σαν άλλος Οδυσσέας, που αναζητά τον δρόμο για την ουτοπική Ιθάκη του….
Πρέπει κανείς να μάθει τι είναι θάνατος, για να φέρει σε πέρας την ζωή του….
Πρέπει να συνειδητοποιήσει η πόλις τις απουσίες της, για να είναι παρούσα ως πόλις….
Πρέπει να καταβυθιστεί στον ξένο κόσμο του Άδη, για να κατακτήσει την ταυτότητά της….
Ο θεός Διόνυσος μασκαρεμένος σε Ηρακλή θα κατεβεί στον Άδη, για να φέρει στη γη τον Ευριπίδη, αφού η Αθήνα δεν έχει πια έναν τουλάχιστον μεγάλο ποιητή. Το ταξίδι αυτό, αν και γίνεται μέσα στον επιβλητικό ζόφο του κόσμου των ψυχών, διαθέτει την ευθυμία μιας ψυχαγωγικής περιήγησης, η οποία αγγίζει τα όρια του μεσαιωνικού καρναβαλιού.