Δεν περιμένει, πολιτικά, και πολλά πράγματα κανείς από την Δωροθέα των Λεχωνίων, τουλάχιστον ,ωστόσο, απαιτεί να μην προκαλεί με τη μνημειώδη ασχετοσύνη της. Βγήκε να κάνει δηλώσεις, μέσα στο υπονοούμενο (ήμαρτον!) στα Μέσα που την στηρίζουν (αμοιβαίως…) για το περιβόητο Marketing Plan για τον τουρισμό στη Θεσσαλία και το διέπραξε…
«Όταν κάποιοι αναλώνονται σε σχέδια και μεγαλοστομίες, η Περιφέρεια Θεσσαλίας τρέχει με πράξεις» έλεγε η αντιπεριφερειάρχης, Δωροθέα Κολυνδρίνη, όπως σχολίασε (ναι σωστά μαντέψατε) τo Καρεκλοσάιτ… η αλήθεια βέβαια είναι ότι η Μαγνησία χρόνια παρακαλούσε το νέο μέντορα της Δωροθέας για ένα αντίστοιχο σχέδιο, αλλά εκείνος ούτε που απαντούσε…
Και όταν εμφανίστηκε η Coca Cola να το χρηματοδοτήσει και απευθύνθηκε στο Δήμο Βόλου, που φυσικά ενδιαφέρθηκε αμέσως, τότε «ξύπνησε» και ο Αγοραστός, που, πάντως, ακόμα δεν ξέρει περί τίνος ακριβώς πρόκειται… γιατί την περιφέρεια, την υπέδειξε ο ΣΕΤΕ… η μόνη αλήθεια είναι ότι σύντομα η περιφέρεια θα τρέχει… για να κρυφτεί… γιατί ακόμα και η πολιτική αναίδεια και το θράσος έχουν όρια…
Στο μεταξύ οκτακόσιες οκτώ λέξεις, στις οποίες, αλίμονο, δεν χώρεσαν ούτε δυο τρεις στίχοι του αγαπημένου της Ελύτη, χρειάστηκε η σταρ της περιφερειακής ενότητας Δωροθέα Κολυνδρίνη να απαντήσει, γραπτώς, στην προσφορά του Αγγ. Αντωνίου για δωρεάν στέγαση του ΚΕΔΔΥ σε χώρο που διαθέτει στο Old City.
Ποια ήταν η απάντηση; Κάνουμε διαγωνισμό χωρίς…σκοπιμότητες! Πολύ δεν το τονίζει; Για μας άραγε ή για κείνη; Τέλος πάντων… Απ όλα όσα αναφέρει, πάντως, κρατούμε την εμφανή ενόχλησή της γιατί ο γνωστός επιχειρηματίας την αποκάλεσε… κυρία! Ντροπή σου κύριε Αντωνίου, ντροπή σου!