Είναι πλέον γνωστό ότι το Υπ.Υποδομών κάνει κινήσεις για την επέκταση των συμβάσεων παραχώρησης με νέο φυσικό αντικείμενο. Έχουμε κατά καιρούς μιλήσεις για τις προτάσεις που αφορούν την Ιόνια Οδό, την Ολυμπία Οδό και τον Μορέα, όχι όμως για τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου.
Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου έχει προτείνει αρκετές νέες συνδέσεις. Η πιο ενδιαφέρουσα από όλες είναι η σύνδεση με το Αεροδρόμιο της Αγχιάλου, μία κίνηση που θεωρείται κλειδί μιας και είναι το μοναδικό αεροδρόμιο σε Θεσσαλία (αν εξαιρέσουμε το νησιωτικό αεροδρόμιο της Σκιάθου) αλλά και Στερεά Ελλάδα.
Μία δεύτερη πρόταση είναι η σύνδεση του Αιγαίου με Τρίκαλα και Καρδίτσα, πράγμα που θα έκανε δυνατή την παράλληλη σύνδεση με τον αυτοκινητόδρομο Ε65. Η συγκεκριμένη πρόταση και ειδικότερα η σύνδεση με τα Τρίκαλα είναι και η πιο ενδιαφέρουσα από όλες δεδομένου του γεγονότος πως κάνει πραγματικότητα την σύνδεση μέσω αυτοκινητόδρομου των λιμανιών της Ηγουμενίτσας και του Βόλου.
Για να το κάνουμε πιο ξεκάθαρο, με το τμήμα της Εγνατίας Ηγουμενίτσα-Γρεβενά (Κηπουρειό), του Ε65 Γρεβενά (Κηπουρειό)-Τρίκαλα, το νέο τμήμα που προτείνει ο Αιγαίου (Τρίκαλα-Λάρισα) και το τμήμα του Αιγαίου (Λάρισα-Βόλος), δημιουργείται η πλέον θρυλική σύνδεση δύο σημαντικών περιφερειακών λιμένων που μέσω ενός διαπεριφερειακού οδικού άξονα.
Τέλος, υπάρχει και η πρόταση για τη σύνδεση με την πόλη του Βόλου, δηλαδή μία αναβάθμιση του υφιστάμενου οδικού άξονα.
Οι συγκεκριμένες προτάσεις κατατέθηκαν πριν από περίπου 5 μήνες και μένει να δούμε τι θα μπορέσει να προχωρήσει. Να θυμίσουμε πως το Υπουργείο έχει συστήσει ομάδα εργασίας η οποία θα αναλάβει να υποστηρίξει την αρμόδια διεύθυνση ΕΥ∆Ε/ΚΣΕΣΠ για την κατάθεση του φακέλου στην Κομισιόν, έχοντας βάσιμες ελπίδες ότι θα μπορέσει να προχωρήσει κάτι τέτοιο, ακολουθώντας ανάλογες αποφάσεις που έχουν ληφθεί σε Ιταλία και Γαλλία.
Το σχέδιο περιλαμβάνει χρονική επέκταση των συμβάσεων, πιθανότατα με μείωση του διοδίου και την δρομολόγηση νέων έργων (νέο φυσικό αντικείμενο).