Τριμερή συνάντηση στο υπουργείο Εργασίας με τον υπουργό Γ. Κατρούγκαλο με παρόντες όλους τους θεσμούς της Μαγνησίας και της Περιφέρειας για τα προβλήματα που έχουν ανακύψει ενόψει υπογραφής νέας επιχειρησιακής σύμβασης στον ΙΜΑΝΤΑ αλλά και για τις ρυθμίσεις που απαιτείται να εφαρμόζονται ελέω μνημονίων σε τοπικές επιχειρήσεις στη Μαγνησία, ζητά το σωματείο των εργαζομένων του Ομίλου της CT ΙΜΑΣ ΑΕ.
Μετά τη συνέντευξη Τύπου το προηγούμενο Σάββατο το σωματείο χθες έδωσε στη δημοσιότητα υπόμνημα – ψήφισμα που θα ενεχειρίσει σε όλους τους βουλευτές της Μαγνησίας, την Περιφέρεια Θεσσαλίας, το δήμο Βόλου, το Ε.Κ.Β. και τους άλλους φορείς ζητώντας τη συνδρομή τους.
Προτεραιότητα για το σωματείο των εργαζομένων παραμένει να καθίσει πάλι διοίκηση της εταιρείας CT ΙΜΑΣ ΑΕ στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων για την υπογραφή νέας Επιχειρησιακής Σ.Σ.Ε. – όχι για τους τύπους αλλά ουσιαστικά- όπως τονίζεται.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα δεδομένα, όπως παραδέχεται και το σωματείο, πλέον έχουν αλλάξει δραματικά μετά από την αποχώρηση μέχρι σήμερα 50 + εργαζομένων, που αντιστοιχούν περίπου στο 30 % του υπάρχοντος δυναμικού, με το πρόγραμμα εθελουσίας αποχώρησης, ενώ συνολικά από το 2014 ως σήμερα έχουν αποχωρήσει από τον ΙΜΑΝΤΑ 120 εργαζόμενοι.
Το σωματείο θεωρεί πρόκληση τη μη υπογραφή νέας Επιχειρησιακής Σ.Σ.Ε. και εκτιμά, πως η CT ΙΜΑΣ ΑΕ πιέζει για την υπογραφή δυσμενών όρων στη νέα επιχειρησιακή σύμβαση διότι απώτερος στόχος είναι η εφαρμογή ατομικών συμβάσεων εργασίας, ενώ παράλληλα θα δοθεί η δυνατότητα στην εταιρεία στο μέλλον να προσλάβει νέους εργαζομένους με 511 και 585 ευρώ, αφού όπως τονίζεται «έχει ξεφορτωθεί το ακριβό παλιό δυναμικό».
Επίσης στο υπόμνημα καταγγέλλεται η διεύθυνση της CT ΙΜΑΣ ΑΕ ότι «είναι έτοιμη, καθ’ υπέρβαση των διευθυντικών της δικαιωμάτων, μετά τη μείωση του προσωπικού της από την εθελούσια έξοδο, να εντατικοποιήσει την εργασία στους εναπομείναντες κάνοντάς τους πολυεργαλεία (χειρισμός εκτός μηχανήματος παραγωγής, ηλεκτρονικών γερανογεφυρών και ανυψωτικών μηχανημάτων από μη διπλωματούχους, εναλλαγή τμημάτων παραγωγής χωρίς την απαιτούμενη εξειδίκευση, επιφόρτιση επιπλέων εργασιών σε κάθε θέση εργασίας)» υπογραμμίζοντας ότι η κατάσταση αυτή εγκυμονεί κινδύνους για την υγεία και ασφάλεια των εργαζομένων και κατ’ επέκταση της ποιότητας του παραγόμενου προϊόντος.
Εφ. ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ