Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου, 2024 08:35
LIFE

Θέατρο Χυτήριο: Απολύεται ο Παπαγιάννης μετά το επεισόδιο με Παυλίδου






Τη διακοπή της συνεργασίας του με τον Μάνο Παπαγιάννη μετά το επεισόδιο με την ηθοποιό Σοφία Παυλίδου αποφάσισε το θέατρο Χυτήριο. Σε ανακοίνωση του, που έδωσε στη δημοσιότητα το πρωί της Πέμπτης και υπογράφει η δικηγόρος του θεάτρου Ελλη Ρούσσου, το θέατρο αναφέρει ότι ο Μάνος Παπαγιάννης δεν θα συνεχίσει στην παράσταση «Πετάει, πετάει», μετά το περιστατικό βίας που κατήγγειλε η συνάδελφός του.

Οπως αναφέρει το θέατρο εκτιμήθηκε ότι αυτή είναι η καλύτερη λύση και ότι την έρευνα της υπόθεσης έχει η δικαιοσύνη. Υπογραμμίζει δε ότι «καμία ανοχή, ούτε ασυλία μπορεί να επιδείξει, έναντι οιουδήποτε, για απαράδεκτες συμπεριφορές, που θίγουν την αξιοπρέπεια των εργαζομένων στο Θέατρο και παραβιάζουν τους κανόνες λειτουργίας του και πλήττουν βαθύτατα το καλλιτεχνικό του έργο».
Ολόκληρη η ανακοίνωση:

«Σε μια δύσκολη εποχή για την κοινωνία και τον πολιτισμό, το θέατρο ΧΥΤΗΡΙΟ προσπαθεί με αίσθημα ευθύνης να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να παραμείνει αντάξιο των προσδοκιών όλων των συντελεστών της παράστασης, του κοινού και του καλλιτεχνικού κόσμου.

Η διοίκηση του Θεάτρου θεωρεί υποχρέωσή της να δηλώσει, ότι καμία ανοχή, ούτε ασυλία μπορεί να επιδείξει, έναντι οιουδήποτε, για απαράδεκτες συμπεριφορές, που θίγουν την αξιοπρέπεια των εργαζομένων στο Θέατρο και παραβιάζουν τους κανόνες λειτουργίας του και πλήττουν βαθύτατα το καλλιτεχνικό του έργο.

Η διοίκηση του Θεάτρου εκφράζει τη βαθιά απογοήτευση και αποδοκιμασία για τη βίαιη συμπεριφορά του κ. Μάνου Παπαγιάννη απέναντι στη συνάδελφό του ηθοποιό κ. Σοφία Παυλίδου, μετά το τέλος της παράστασης, στον προσωπικό της χώρο, στο καμαρίνι που χρησιμοποιεί στο θέατρο, την παραβίαση του οποίου, παραδέχθηκε ο ίδιος ο ηθοποιός δημόσια. Επειδή όμως ως γεγονός εντάσσεται στις ιδιωτικές διαφορές, που απαιτείται έγκληση για τη δίωξη του δράστη και δεδομένου ότι έχει ασκηθεί έγκληση από την κ. Σοφία Παυλίδου, οφείλει η διοίκηση του Θεάτρου να απέχει από το δημόσιο διάλογο για το γεγονός αυτό, εφόσον ευρίσκεται πλέον στη σφαίρα του αποκλειστικού ελέγχου της δικαιοσύνης.

Λαμβάνοντας υπόψη την καταγεγραμμένη αδυναμία της κ. Σοφίας Παυλίδου να συνεχίσει στη σκηνή του θεάτρου τη συνεργασία της με τον κ.Παπαγιάννη, την υποχρέωση διαφύλαξης της ομαλής λειτουργίας του Θεάτρου και της προστασίας του συμφέροντος του Θεάτρου, των δημιουργών και όλων των υπολοίπων ηθοποιών της παράστασης, η διοίκηση του Θεάτρου αποφάσισε να συνεχιστούν οι παραστάσεις με την αντικατάσταση του ηθοποιού κ. Μάνου Παπαγιάννη από άλλο ηθοποιό.

Η απόφαση αυτή πιστεύουμε ότι είναι η ενδεδειγμένη για την παρούσα κατάσταση, χωρίς να αποδίδονται εκ μέρους της διοίκησης «τιμωρητικές» συνέπειες στο πρόσωπο του κ. Παπαγιάννη, ρόλο που αποκλειστικά και μόνο φέρει η Δικαιοσύνη. Υπαγορεύτηκε από λόγους προστασίας και διαφύλαξης υπέρτερου συμφέροντος, όπως της υποχρέωσης σεβασμού του στοιχειώδους πλαισίου των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων όλων των απασχολουμένων στο θέατρο, της διατήρησης των αμοιβαία καλών και δίκαιων σχέσεων μεταξύ όλων, της διαφύλαξης κλίματος ειρήνης και ασφάλειας στο χώρο του Θεάτρου και της προστασία του κύρους του Θεάτρου, ώστε το Θέατρο, ηθοποιοί και δημιουργοί της παράστασης να συνεχίσουν απρόσκοπτα το παραγωγικό πολιτιστικό τους έργο.

Αθήνα 17-1-2018

Η Πληρεξούσια Δικηγόρος

ΕΛΛΗ Γ. ΡΟΥΣΣΟΥ»

Ο Σωτήρης Καλυβάτσης, εκ των πρωταγωνιστών της παράστασης έχει διηγηθεί όσα συνέβησαν το επίμαχο βράδυ: «Ο Μάνος στην συγκεκριμένη περίπτωση το τράβηξε. Δεν υπήρχε προηγούμενο πρόβλημα στη μεταξύ τους σχέση, παρά μικροτριβές, όπως συμβαίνει σε όλους τους θιάσους. Μετά το τέλος εκείνης της παράστασης ήμουν με τον Μάνο στο καμαρίνι που μοιραζόμαστε και εκείνος άλλαζε. Απευθύνθηκε προς τον πάνω όροφο, που είναι το καμαρίνι της Σοφίας ρωτώντας την γιατί δεν είπε την συγκεκριμένη ατάκα και εκείνη απάντησε πως δεν της βγήκε. Ο Μάνος της είπε πως το έκανε επίτηδες και μετά “θα σε γ…ω πάνω στη σκηνή”. Αυτό το άκουσα. Εκείνος στην συνέχεια εκσφενδονίστηκε στο πάνω καμαρίνι και μέχρι να ανέβω άκουγα φασαρία και βρισιές. Όταν ανέβαινα, είχε ήδη μπει στο καμαρίνι η Κόνι Μεταξά φωνάζοντας “τι κάνετε εκεί;”. Η Σοφία ήταν πεσμένη στο πάτωμα και ο Μάνος συνέχιζε να την βρίζει».