Κεραμίδα για όσους χρησιμοποιούν το τρένο για την καθημερινή τους μετακίνηση προς τη Λάρισα και ενδιάμεσους σταθμούς. Με μία ανεξήγητη και ταυτόχρονα εκτός κάθε λογικής απόφαση, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από σήμερα κιόλας, καταργεί το πρώτο πρωινό δρομολόγιο από Βόλο για Λάρισα στις 05.30 το πρωί, όπως επίσης και το τελευταίο βραδινό που ξεκινούσε από το σιδηροδρομικό σταθμό του Βόλου στις 23.25.
Με την ίδια απόφαση επίσης καταργούνται το πρώτο πρωινό από Λάρισα στις 04.30 και το βραδινό δρομολόγιο των 22.30, αδιαφορώντας για τις συνέπειες που θα έχει αυτό σε εκατοντάδες επιβάτες που χρησιμοποιούν το τρένο καθημερινά για τη μετακίνησή τους.
Ειδικά δε για εργαζόμενους που μετακινούνται με το τρένο στον τόπο της εργασίας τους και τώρα θα πρέπει να αναζητήσουν άλλο μέσο, ώστε να μην κινδυνέψουν να μείνουν άνεργοι, αποτελεί μεγάλο χτύπημα.
Η απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, άνοιξε τους Ασκούς του Αιόλου μεταξύ των σιδηροδρομικών καθώς βλέπουν μέρα με τη μέρα να απαξιώνεται ο Θεσσαλικός Σιδηρόδρομος. Θα πρέπει να σημειωθεί πως μέχρι πριν από λίγα χρόνια, τα δρομολόγια από Βόλο για Λάρισα- Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ήταν 18 και τώρα έχουν παραμείνει μόνο επτά, γεγονός που επιβεβαιώνει τις επικρίσεις των συνδικαλιστικών οργάνων, περί απαξίωσης.
Ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας, κάνει λόγο για εγκατάλειψη του Θεσσαλικού Σιδηρόδρομου και καλεί τους βουλευτές της Μαγνησίας, την Περιφέρεια, το Δήμο Βόλου και τους άλλους ΟΤΑ να παρέμβουν προκειμένου να σταματήσει «η απομόνωση του Θεσσαλικού Σιδηροδρόμου» όπως αναφέρεται.
Η κατάργηση των συγκεκριμένων δρομολογίων, έρχεται σε συνέχεια της κατάργησης των απευθείας δρομολογίων προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη, η οποία επίσης έχει προκαλέσει σοβαρά προβλήματα μετακίνησης σε μεγάλη μερίδα του επιβατικού κοινού.
Με αφορμή τη συγκεκριμένη απόφαση, ο Σύνδεσμος απευθύνει μία σειρά από ερωτήματα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και την πολιτική ηγεσία του Υπ. Μεταφορών. Ειδικότερα ο Σύνδεσμος αναρωτιέται, με ποια λογική η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πήρε τη συγκεκριμένη απόφαση, από τη στιγμή που επιδοτείται με 2 εκατ. ευρώ για τα δρομολόγια Βόλου- Λάρισας και πότε θα δημοπρατηθεί το έργο της ηλεκτροκίνησης Βόλου- Λάρισας και Παλαιοφάρσαλο – Καλαμπάκα.
Αφήνει τέλος αιχμές κατά των σωματείων Έλξης και Κίνησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και για το ρόλο που έχουν διαδραματίσει στη λήψη της συγκεκριμένης απόφασης.
«Δυστυχώς αυτά είναι τα πρώτα δείγματα του ιδιωτικοποιημένου πλέον ελληνικού σιδηρόδρομου. Ευχόμαστε να μην δούμε χειρότερες μέρες, τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για τους πολίτες αυτής της χώρας», καταλήγει ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας.
ΠΗΓΗ: ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ