Κυριακή, 29 Δεκεμβρίου, 2024 14:55
ΕλλάδαΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΣΚΡΑΤΣ: Κέρδη 19,4 εκατομμύρια ευρώ τον Δεκέμβριο – 4.814.320 ευρώ τα κέρδη της προηγούμενης εβδομάδας






Κέρδη σε χιλιάδες νικητές μοιράζει καθημερινά το ΣΚΡΑΤΣ. Τον Δεκέμβριο τα συνολικά κέρδη στους νικητές ανήλθαν σε 19.446.897εκατομμύρια ευρώ. Την προηγούμενη εβδομάδα, από τις 24Δεκεμβρίου έως τις30Δεκεμβρίου το ΣΚΡΑΤΣ μοίρασε συνολικά 4.814.320ευρώ. Μεταξύ των νικητών ήταν και πέντε τυχεροί παίκτες που κέρδισαν 10.000 ευρώ στα παιχνίδια του ΣΚΡΑΤΣ «1.000.000€ μετρητά», «7άρι του 1.000.000€» «Χρυσά 7άρια» και «Τριπλό 7άρι».

Το ΣΚΡΑΤΣ κερδίζει συνεχώς νέους φίλους, καθώς είναι το μοναδικό παιχνίδι που προσφέρει κέρδη στη στιγμή. Διατίθεται από πρακτορεία ΟΠΑΠ, λαχειοπώλες, περίπτερα, καταστήματα ΕΛΤΑ και επιλεγμένα σούπερ μάρκετ.

Ελληνικά Λαχεία Α.Ε.

H Ελληνικά Λαχεία Α.Ε. μία εταιρεία του Ομίλου ΟΠΑΠ, διαθέτει το αποκλειστικό δικαίωμα παραγωγής, λειτουργίας, κυκλοφορίας, προβολήςκαι διαχείρισης όλων των Κρατικών Λαχείων όπως το Λαϊκό, το Εθνικό, το Πρωτοχρονιάτικο αλλά και το Στιγμιαίο Κρατικό Λαχείο-ΣΚΡΑΤΣ, με σύμβαση παραχώρησης για 12 έτη. H Ελληνικά Λαχεία Α.Ε. αποτελεί κοινοπραξία μεταξύ τριών κορυφαίων εταιρειών στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών και λοταρίας: ΟΠΑΠ Α.Ε., Scientific GamesInt’l και Intralot Α.Ε.

 

ΟΜΙΛΟΣ ΟΠΑΠ Α.Ε.

Ο Όμιλος ΟΠΑΠ έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα για τη λειτουργία και τη διαχείριση αριθμολαχείων, παιχνιδιών αθλητικού στοιχήματος, αμοιβαίου ιπποδρομιακού στοιχήματος, λαχείων, στιγμιαίων τυχερών παιχνιδιών και παιγνιομηχανημάτων στην Ελλάδα και κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο για την ενσωμάτωση των παγκόσμιων αρχών του Υπεύθυνου Παιχνιδιού στη δραστηριότητα του.

Ο ΟΠΑΠ ΑΕ ιδρύθηκε το 1958, διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο διανομής και η απόκτησή της το 2013 από τον Όμιλο EmmaDelta Hellenic Holdings έδωσε την απαραίτητη ώθηση για τη διασφάλιση της μελλοντικής ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας της εταιρείας σε διεθνές επίπεδο.

Το χαρτοφυλάκιο του ΟΠΑΠ με τα επιτυχημένα και δημοφιλή εμπορικά παιχνίδια: ΚΙΝΟ, ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ, ΤΖΟΚΕΡ, ΛΟΤΤΟ, ΠΡΟΤΟ, ΣΚΡΑΤΣ, ΠΡΟΠΟ, EXTRA 5, SUPER 3 συμβάλλει στην ανάπτυξη της εταιρείας και αποτελεί πηγή μιας συνεχώς διευρυνόμενης κοινωνικής συνεισφοράς. Αυτή μεταφράζεται ετησίως σε ουσιαστικά έργα παρέμβασης με απτά αποτελέσματα  για την κοινωνία, εξασφαλίζοντας στον ΟΠΑΠ μια ηγετική θέση μεταξύ των πρωταθλητών της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην Ελλάδα.
Περισσότερες πληροφορίες στοwww.opap.gr

 

INTRALOT

Η INTRALOT, εισηγμένη εταιρεία που ιδρύθηκε το 1992, έχει αναδειχθεί σε ηγέτιδα δύναμη του κλάδου των τυχερών παιχνιδιών, τόσο ως προμηθευτής λύσεων, όσο και ως διοργανωτής τυχερών παιχνιδιών σε 57 κράτη και πολιτείες του κόσμου με ρυθμισμένη αγορά. Με έσοδα €1,91 δισ. και 5.100 εργαζομένους το 2015, η INTRALOT αποτελεί μία ισχυρή εταιρεία, η οποία αναπτύσσει τα προϊόντα της εστιάζοντας στην εμπειρία του παίκτη. Η INTRALOT είναι τοποθετημένη στρατηγικά, ώστε να προσφέρει στις λοταρίες και στους οργανισμούς τυχερών παιχνιδιών σε όλον τον κόσμο καινοτόμες λύσεις και λειτουργική τεχνογνωσία. Μέσω μιας δυναμικής και ενιαίας προσέγγισης ανάπτυξης προϊόντων (omni-channel), η INTRALOT προσφέρει ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο πρωτοποριακών συστημάτων, προϊόντων και υπηρεσιών για όλους τους τομείς τυχερών παιχνιδιών (Λοταρία, Στοίχημα, Interactive, VLT). Οι παίκτες μπορούν να απολαμβάνουν ενιαία και εξατομικευμένη εμπειρία μέσω συναρπαστικών τυχερών παιχνιδιών και ελκυστικού περιεχομένου σε όλα τα κανάλια διανομής, επίγεια και online. Η INTRALOT έχει λάβει τη σημαντική πιστοποίηση υπεύθυνου παιχνιδιού “WLA ResponsibleGamingFramework” για τις διεθνείς δραστηριότητές της από την Παγκόσμια Ένωση Λοταριών (WLA).

 

ScientificGamesIntl

Η Scientific Games είναι ένας εταίρος με μοναδική δυνατότητα στη μεγιστοποίηση των προοπτικών για την αγορά στιγμιαίων λαχείων στην Ελλάδα. Διαθέτοντας μια ιστορία 40 χρόνων σε μια κατηγορία που δημιουργήθηκε από την Scientific Games, η εταιρεία έχει οδηγήσει με συνέπεια, στην ανάπτυξη και τη δημιουργία κέρδους για 300 πελάτες και συνεργάτες λαχείων σε παραπάνω από 50 χώρες. Έχοντας ως βάση τις βέλτιστες πρακτικές στο μάρκετινγκ, την τεχνολογία, την εκτύπωση, την ασφάλεια και το ηλεκτρονικό εμπόριο, η Scientific Games συνδυάζει μια κουλτούρα καινοτομίας με μια μοναδική εμπειρία διαχείρισης σε διάφορους κλάδους.

Η εταιρεία αναπτύσσει, ειδικά για τις ανάγκες του κάθε πελάτη, προϊόντα, υπηρεσίες και λύσεις μάρκετινγκ οι οποίες υποστηρίζονται από τεχνολογία και εξυπηρέτηση πελατών που αποτελούν πρότυπα στην αγορά.