Η εκ νέου στροφή του περιοδικού έλαβε χώρα τη Δευτέρα με την κυκλοφορία του τεύχους Μαρτίου – Απριλίου, ενώ το περιοδικό γιόρτασε και διαδικτυακά την επαναφορά, διαδίδοντας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το hashtag#NakedIsNormal (το γυμνό είναι φυσιολογικό). Το ιστορικό περιοδικό, το οποίο έχει ήδη κλείσει 63 χρόνια ζωής, είχε σταματήσει να δημοσιεύει γυμνές φωτογραφίες από τα τέλη του 2015, πιστεύοντας ότι, σε μια εποχή που η διαδικτυακή πορνογραφία είναι προσβάσιμη με το απλό πάτημα ενός κουμπιού, το περιεχόμενο και ο χαρακτήρας του είχαν καταστεί «ξεπερασμένα». Η απόφαση είχε ληφθεί υπό το καθεστώς του διευθύνοντα συμβούλου της εταιρείας Playboy Enterprises Σκοτ Φλάντερς, ο οποίος τον περασμένο Μάιο εγκατέλειψε την εταιρεία. Σύμφωνα με τον Κούπερ Χέφνερ, επικεφαλής του δημιουργικού τμήματος της εταιρείας και γιο του ιδρυτή του περιοδικού Χιου Χέφνερ, η παύση του γυμνού ήταν λάθος κίνηση. «Το γυμνό δεν αποτέλεσε ποτέ το πρόβλημα, καθώς το γυμνό δεν είναι πρόβλημα», έγραψε ο Χέφνερ τη Δευτέρα στο Twitter, τονίζοντας ότι «σήμερα παίρνουμε πίσω την ταυτότητα μας και ανακτούμε το ποιοι είμαστε».
Στο μεταξύ, όπως ανέφερε ο ειδικός σε θέματα περιοδικού Τύπου Σαμίρ Χουσνί, η απαγόρευση του γυμνού από το περιοδικό αποξένωσε περισσότερους αναγνώστες απ’ ό,τι προσέλκυσε. «Το Playboy και η ιδέα του μη γυμνού δημιουργούν ένα είδος οξύμωρου σχήματος», ανέφερε ο Χουσνί, καθηγητής Δημοσιογραφίας στο Πανεπιστήμιο του Μισισίπι, υπογραμμίζοντας ότι το περιοδικό θα έχει πάντα το στερεότυπο του εντύπου που το χαρακτηρίζουν οι γυμνές φωτογραφίες του. Οπως αναφέρει ο Χουσνί, σε σχέση με όσους διοικούν το περιοδικό, «οι άνθρωποι που μεγάλωσαν με το Playboy αρχίζουν σιγά σιγά να χάνονται, οπότε θα πρέπει να ανακαλύψουν τι θέλει η γενιά της χιλιετίας στον 21ο αιώνα, εφόσον βέβαια επιβιώσουν».
Πηγή: kathimerini.gr