Ενδιαφέροντα τα ερωτήματα που θέτει ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ προς τους υπευθύνους του Επιμελητηρίου Μαγνησίας για τα κονδύλια που διατέθηκαν προς ΜΜΕ για διαφήμιση και προβολή του. Τώρα βέβαια απάντηση δεν φαίνεται να έρχεται, αλλά εντάξει… από στόματος Μπαζδάνη…
Για διαβάστε το προσεκτικά και θα κατανοήσετε αρκετά:
«Με το κλείσιμο του χρόνου ένας απολογισμός που θα είχε, για πολλούς λόγους, ενδιαφέρον αφορά στο Επιμελητήριο Μαγνησίας. Θα μπορούσε να δώσει στη δημοσιότητα κονδύλια που δαπανήθηκαν προς ΜΜΕ για διαφήμιση και προβολή του. Είναι δε τόσο μεγάλο το έργο που έχει παραχθεί, που από τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Μαγνησίας κρίθηκε ως αναγκαία ακόμη και ειδική έκδοση με πληθώρα φωτογραφιών του.
Αν δε ο απολογισμός γίνει σε βάθος τριετίας, τότε θα έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Οχι τίποτε άλλο, αλλά για να μάθουν και τα μέλη του πού κατευθύνονται και για ποιον λόγο οι συνδρομές τους και πώς εργάζεται για το δικό τους όφελος το Επιμελητήριο».
Σημ. Επειδή ο πρόεδρος είναι απασχολημένος με την προεκλογική εκστρατεία της συζύγου (ναι μα το Χριστό!) για το Δήμο Βόλου, ίσως δικαιολογεί την καθυστέρηση.
Σημ1. Η γνωστοποίηση ότι στήριξε τις εργασίες του 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με θέμα «Επικοινωνία – Δημόσιες Σχέσεις – Μάρκετινγκ» (!!!) της Ένωση Λειτουργών Γραφείων Κηδειών Ελλάδας (κοινώς νεκροθαφτών) δεν ικανοποιεί; Τι; Όχι; Καλά…