9 λόγοι για τους οποίους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πιο αποτελεσματικά για την προώθηση της επιχείρησής σας το 2022
Ο ψηφιακός κόσμος αλλάζει με πρωτοφανή ρυθμό. Ζούμε σε μια εποχή όπου η επίδραση της τεχνολογίας δεν περιορίζεται πλέον στα παραδοσιακά επιχειρηματικά μοντέλα.
Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας, ο κόσμος έχει γίνει πιο συνδεδεμένος. Η σύνδεση και η επικοινωνία με άλλους έχει γίνει πολύ πιο εύκολη στην ψηφιακή εποχή. Στις μέρες μας, είναι σύνηθες να βλέπουμε ανθρώπους να επικοινωνούν μέσω πλατφορμών κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter και το YouTube. Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για την προώθηση της επιχείρησής σας.
Υπάρχουν πολλές συζητήσεις αυτές τις μέρες σχετικά με τον αντίκτυπο που είχαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο μάρκετινγκ και γιατί οι έμποροι πρέπει να το υιοθετήσουν. Το να γίνετε μέρος ή να επιλέξετε την επιχείρησή σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απαιτεί ενδελεχή γνώση του πώς θα επηρεάσει τη μακροπρόθεσμη επιτυχία της εταιρείας σας. Η αλήθεια είναι ότι το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα είναι όλο και πιο σημαντικό για τις εταιρείες στο μέλλον για τη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες.
Δεν μπορείτε πλέον να αγνοήσετε το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Σήμερα, πολλές πλατφόρμες είναι διαθέσιμες για την εμπορία οποιασδήποτε επιχείρησης, ειδικά καζίνο όπως το Casinonet.gr. Για να διατηρήσετε το ενδιαφέρον του κοινού σας, χρειάζεστε ένα σχέδιο.
Πολλές μελέτες και έρευνες έχουν αποδείξει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πιο αποτελεσματικά από οποιοδήποτε άλλο εργαλείο προώθησης για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας, την ενίσχυση των πωλήσεων και τη βελτίωση της αφοσίωσης των πελατών.
Με σχεδόν 2 δισεκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες και έναν μέσο χρήστη που ξοδεύει μια ώρα την ημέρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ήρθε η ώρα να επωφεληθείτε πλήρως από αυτήν την τάση και να δημιουργήσετε ένα κοινό που θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε την επιχείρησή σας σήμερα.
Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε τους λόγους για τους οποίους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πιο αποτελεσματικά στην προώθηση της επιχείρησής σας το 2022.
1. Αυξάνει την αναγνώριση της επωνυμίας
σας Πρέπει να εκμεταλλευτείτε τυχόν ευκαιρίες για να αυξήσετε την ευαισθητοποίηση του ονόματος της εταιρείας σας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απλώς ένα ακόμη εργαλείο στην εργαλειοθήκη σας για να προσεγγίσετε μεγαλύτερο κοινό. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείτε με τους τρέχοντες και δυνητικούς πελάτες και να μείνετε σε επαφή και να μάθετε περισσότερα για την υπάρχουσα πελατεία σας και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη.
2. Βελτιώνει το δυναμικό μετατροπής Η
προσέλκυση πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με χρήσιμο και σχετικό περιεχόμενο σάς δίνει την ευκαιρία να τους προωθήσετε στο ταξίδι των πελατών. Έχοντας μια ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας δίνει τη δυνατότητα να συνδεθείτε με άλλους και κάθε αλληλεπίδραση βασίζεται στην προηγούμενη.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξάνουν τον αριθμό των τρόπων με τους οποίους η επιχείρησή σας μπορεί να προσεγγίσει και να στοχεύσει νέους πελάτες, ακόμα κι αν τα ποσοστά κλικ/εμφανίσεων είναι χαμηλά.
3. Δημιουργεί πλουσιότερες εμπειρίες
Με τη βοήθεια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να παρέχετε στοχευμένη αξία στους ενδιαφερόμενους φορείς σας, ενώ παράλληλα επικοινωνείτε πιο συχνά και με μεγαλύτερη συνάφεια. Αυτό θα βοηθήσει την επωνυμία σας και θα φέρει νέους πελάτες, εάν οι πελάτες είναι ευχαριστημένοι με την υπηρεσία που έλαβαν από την εταιρεία σας.
Το δυναμικό περιεχόμενο μπορεί να κοινοποιηθεί γρήγορα στο διαδίκτυο, επιτρέποντας τη διαδραστικότητα που είναι αδύνατο να επιτευχθεί σε παραδοσιακά κανάλια μάρκετινγκ, όπως η τηλεόραση και οι έντυπες διαφημίσεις.
4. Είναι μια οικονομικά αποδοτική λύση καμπάνιας
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στις επωνυμίες να είναι εξαιρετικά στοχευμένες όταν πρόκειται για επικοινωνία καμπάνιας. Με τις σύνθετες επιλογές στόχευσης, μπορείτε να προσεγγίσετε μόνο τα δημογραφικά στοιχεία που θέλετε. Είναι επίσης απλό να παρακολουθείτε και να προσαρμόζεται το κοινό-στόχο της καμπάνιας σας σε πραγματικό χρόνο.
Μπορείτε επίσης να λάβετε άμεσα ποιοτικά σχόλια για την καμπάνια σας από τους ακόλουθούς σας, οι οποίοι ενδέχεται να σχολιάσουν τις αναρτήσεις σας. Αυτό είναι ένα ανεκτίμητο ψήγμα γνώσης. Εάν χρησιμοποιείτε αποτελεσματικές καμπάνιες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα δολάρια μάρκετινγκ, ο χρόνος και τα χρήματά σας θα δαπανηθουν καλύτερα.
5. Βελτιώνει τη γνώση των πελατών σας
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ακρόαση μέσω κοινωνικής δικτύωσης για να παρακολουθείτε τη διαδικτυακή δραστηριότητα των πελατών σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να στοχεύσετε καλύτερα το περιεχόμενο και τους χρήστες σας από ποτέ. Αποθηκεύοντας πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες περιήγησης ενός χρήστη και τις σελίδες που έχει επισκεφτεί, τα cookies μπορούν να σας βοηθήσουν να παρακολουθείτε τους πελάτες σας. Για να στοχεύσετε συγκεκριμένα προϊόντα ή μηνύματα επωνυμίας στους πελάτες σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να κατανοήσουν καλύτερα τις καθημερινές συνήθειες των σημερινών και των δυνητικών πελατών σας μέσω της διαδικτυακής σας παρουσίας. Ο τρόπος με τον οποίο μετακινείται πελάτες στο ταξίδι μετατροπής σας μπορεί επίσης να είναι έξυπνος. Ζητήστε τους να παρέχουν πληροφορίες σε διαφορετικά σημεία επαφής, ώστε να συλλέγετε σιγά σιγά πρωταρχικές πληροφορίες καθώς οι πελάτες αλληλεπιδρούν με την επωνυμία σας.
6. Αυξάνει την οργανική κατάταξη στο Google Η κατάταξη
της εταιρείας σας στις μηχανές αναζήτησης βελτιώνεται όταν χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η Google είναι μεγάλος λάτρης του περιεχομένου υψηλής ποιότητας, με στόχευση λέξεων-κλειδιών. Είναι μια κατάσταση win-win για την επιχείρησή σας εάν φιλοξενούμε αυτό το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας και μοιράζεστε συνδέσμους προς αυτό στους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η Google το βλέπει αυτό ως έγκριση και κατατάσσει τη σελίδα σας σε υψηλό βαθμό, εάν έχετε πολλούς αυθεντικούς, υψηλής κατάταξης backlinks. Δεν υπάρχουν “αγορασμένα” backlinks στα οποία θα συνδέσει η Google. Εκτός από το ότι ευνοεί το δυναμικό και εξελισσόμενο περιεχόμενο, η Google βαθμολογεί υψηλούς βαθμούς σε περιεχόμενο που ενημερώνεται τακτικά, σχετικό και συναρπαστικό λόγω της αυξημένης προβολής και virality (τα οποία εκτιμώνται ιδιαίτερα από την Google) που προσφέρουν.
7. Σας επιτρέπει να κατανοήσετε τα ενδιαφέροντα των πελατών-στόχων σας
Εάν θέλετε να μεταδώσουν το μήνυμά σας στο κοινό-στόχο σας, πρέπει να ξέρετε τι τους ενδιαφέρει. Μπορείτε να το κάνετε αυτό κρατώντας καρτέλες για το τι λένε για ένα συγκεκριμένο θέμα στα social media. Για να κατανοήσετε καλύτερα τα πράγματα που έχουν μεγαλύτερη σημασία για το κοινό σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια τεχνική γνωστή ως “κοινωνική ακρόαση”. Ως αποτέλεσμα, μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που αντιμετωπίζει τα συγκεκριμένα αιτήματά τους.
8. Σας επιτρέπει να συγκεντρώσετε τα δεδομένα του κοινού σας
Όπως και η κοινωνική ακρόαση, η έρευνα κοινού περιλαμβάνει τη συλλογή πληροφοριών από ένα μεγάλο δείγμα κοινού-στόχου. Αναζητά λέξεις-κλειδιά που είναι πιθανό να χρησιμοποιήσει η αγορά-στόχος σας, αλλά επικεντρώνεται περισσότερο στο συγκεκριμένο προϊόν σας παρά σε άλλες μηχανές αναζήτησης. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να αντληθούν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
9. Σας επιτρέπει να παρέχετε γρήγορη και ανταποκρινόμενη εξυπηρέτηση πελατών
Πολλοί καταναλωτές σήμερα απαιτούν από τις εταιρείες να χειρίζονται τα αιτήματά τους μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι πελάτες σας θα νιώσουν ότι εκτιμώνται εάν καταβάλετε μεγάλη προσπάθεια για την εξυπηρέτηση πελατών. Στον σημερινό κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η εξυπηρέτηση πελατών είναι εξίσου δύσκολη όσο πριν.
Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπει την επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο και τα σχόλια από τους πελάτες σας. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις μπορούν να ανταποκριθούν στους πελάτες τους έγκαιρα. Οι πελάτες που είχαν μια θετική εμπειρία με μια επωνυμία σε μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων είναι εβδομήντα τοις εκατό πιο πιθανό να τη συστήσουν στους φίλους και τα μέλη της οικογένειάς τους.