Τη διαβεβαίωση ότι η κυβέρνηση δεν εξετάζει κανένα ενδεχόμενο για απελευθέρωση του κλάδου των Υπεραστικών Συγκοινωνιών έδωσε από τον Βόλο ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών που πραγματοποιείται σήμερα στην πόλη, παρουσία πλέον, των 200 συνέδρων από ολόκληρη τη χώρα. Στο ίδιο συνέδριο – που συντονίστηκε από τον πρόεδρο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας, Δημήτρη Κολυνδρίνη – το παρών έδωσαν ακόμη, ο νέος υφυπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος, καθώς και οι υφυπουργοί, παρά τω πρωθυπουργώ, Χρήστος Τριαντόπουλος και Παιδείας – Θρησκευμάτων, Ζέττα Μακρή μαζί με τους βουλευτές, Αθανάσιο Λιούπη, Κωνσταντίνο Μαραβέγια και Αλέξανδρο Μεϊκόπουλο, κ.α.
Άλλο πράγμα είναι οι διαγωνισμοί που πρέπει να υπάρχουν και άλλο να έρθει κάποιος, να πάρει την καλή διαδρομή και να αφήσει τους άλλους να προσπαθούν να τα φέρουν βόλτα με διαδρομές όχι καλές» δήλωσε χαρακτηριστικά, ο υπουργός, θέλοντας να διασκεδάσει τις ανησυχίες των αυτοκινητιστών, οι οποίοι και χειροκρότησαν την αναφορά του αυτή.
“Παράλληλα, αναφερόμενος στο νέο, μεγάλο Υπεραστικό Σταθμό των ΚΤΕΛ, στον Ελαιώνα, που θα αντικαταστήσει τους δύο υπάρχοντες, σε λεωφόρο Κηφισού και Λιοσίων, ο υπουργός τόνισε ότι είναι ένα κορυφαίο έργο ανάπτυξης, όχι μόνο για την Αθήνα και την Αττική, αλλά και για ολόκληρη τη χώρα και, ως εκ τούτου, ενδιαφέρει απόλυτα την ελληνική κυβέρνηση και τον ίδιο προσωπικά.
Ο κ. Γεωργιάδης υποσχέθηκε ακόμη, ότι μαζί με το Υπουργείο Υποδομών θα είναι σε πολύ στενή συνεργασία για να σχεδιάσουν και νέα προγράμματα ΕΣΠΑ, πολύ γενναιόδωρα, με σκοπό να βοηθήσουν και στην τεχνολογική αναβάθμιση των Υπεραστικών ΚΤΕΛ, έτσι ώστε, οι παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες, να εξακολουθήσουν να είναι άρτιες, πολύ υψηλού επιπέδου και περιβαλλοντικά φιλικές.
Αναφερόμενος στη λειτουργία των Υπεραστικών ΚΤΕΛ κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε πως, τόσο οι ιδιοκτήτες, όσο και οι εργαζόμενοι, «έβαλαν πολύ μεγάλη πλάτη», επιμεριζόμενοι κι αυτοί ένα μεγάλο κόστος, λόγω των μέτρων της καραντίνας και της μείωσης της κυκλοφορίας.
«Η κυβέρνηση κι εγώ σταθήκαμε κοντά τους όσο περισσότερο μπορούσαμε και συνεχίζουμε την καλή μας συνεργασία και με το νέο ΕΣΠΑ, να βοηθήσουμε να κάνουν τη δουλειά τους όσο το δυνατόν καλύτερα και να παρέχουν ακόμη καλύτερες υπηρεσίες στους πολίτες, από τις ήδη καλές υπηρεσίες που παρέχουν» τόνισε ο κ. Γεωργιάδης.
Υφυπουργός Μεταφορών: Πρέπει να αυξηθεί το όριο επιβατών
Εξάλλου, σχολιάζοντας αναφορά του προέδρου της ΠΟΑΥΣ, Σοφοκλή Φάτσιου, περί μείωσης του τζίρου των Υπεραστικών ΚΤΕΛ κατά 60% την περίοδο της πανδημίας, ο νέος υφυπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος εξέφρασε την άποψη ότι τα ΚΤΕΛ στην πανδημία, έχουν αδικηθεί.
Όπως χαρακτηριστικά είπε, τα υγειονομικά πρωτόκολλα που διέπουν την λειτουργία των ΚΤΕΛ πρέπει να βελτιωθούν, πάντα λαμβάνοντας υπόψη τους λοιμωξιολόγους, αλλά και τη λογική. Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Παπαδόπουλος εκτίμησε ότι πρέπει να αυξηθεί το επιτρεπόμενο όριο επιβατών στα υπεραστικά λεωφορεία.
«Πιστεύω ότι όλα αυτά θα διευθετηθούν και θα ξεπεραστούν και θα επανέλθουμε στην κανονικότητα. Για να γίνει αυτό όμως, πρέπει να πρωτοστατήσουμε όλοι σε δύο πράγματα: στην προσωπική μας ασφάλεια απέναντι στον κορονοϊό που διασφαλίζεται με τον εμβολιασμό» τόνισε ο υφυπουργός Μεταφορών, προσθέτοντας ότι στο σημερινό συνέδριο θα σχεδιάσουν από κοινού πράγματα που πρέπει άμεσα να γίνουν.