Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου, 2024 19:45
ΒόλοςΤοπικά

Ακόμη δύο Βολιώτες έπεσαν θύματα ηλεκτρονικής απάτης






Άλλοι δύο Βολιώτες προστέθηκαν, μέσα στο Δεκέμβριο, στην λίστα των θυμάτων ηλεκτρονικής απάτης, με τους επιτήδειους να “ξαλαφρώνουν” τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς.

Συγκεκριμένα ο ένας Βολιώτης που πουλούσε τη σόμπα θέρμανσης που δεν του χρειαζόταν, βρήκε αγοραστή μέσω ίντερνετ. Ο υποψήφιος αγοραστής τού ζήτησε τα στοιχεία της κάρτας προκειμένου να του περάσει το ποσό στον λογαριασμό του. Ο πωλητής τα έδωσε ενώ λίγη ώρα αργότερα του ήρθε μήνυμα για ύποπτη συναλλαγή από την τράπεζα που διατηρεί λογαριασμό και διαπίστωσε ότι του έλειπαν 1200 ευρώ καθώς είχε γίνει μεταφορά σε λογαριασμό τρίτου.

Ο δεύτερος Βολιώτης έλαβε μέσω viber ένα μήνυμα με στοιχεία της τράπεζας που διαθέτει λογαριασμό όπου του ζητούσε να αλλάξει τους κωδικούς του. Αμέσως, πάτησε το σύνδεσμο που τον παρέπεμψε σε μια ιστοσελίδα που έμοιαζε με αυτήν της τράπεζας και άλλαξε τους κωδικούς. Λίγη ώρα αργότερα, έλαβε μήνυμα από την τράπεζα που τον ενημέρωνε για αλληλουχία ύποπτων λογαριασμών καθώς είχαν μεταφερθεί σταδιακά τρεις φορές ποσά 6000 ευρώ προς εταιρία περιορισμένης ευθύνης.

Και οι δύο εξαπατηθέντες κατέθεσαν μήνυση ενώ η εισαγγελία παρήγγειλε προκαταρκτική εξέταση από την Ασφάλεια Βόλου προκειμένου να δουν από πού προήλθαν τα μηνύματα και σε ποιους ανήκουν οι λογαριασμοί οι οποίοι πιστώθηκαν τα λεφτά των θυμάτων των ηλεκτρονικών απατών.