Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου, 2024 16:18
ΒόλοςΤοπικά

Αλλαγές και καινοτομίες ανακοίνωσε η ΔΕΥΑΜΒ – Δυνατότητα «μέτρα μόνος σου», τέλος οι «έναντι» λογαριασμοί [βίντεο]






Παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΔΕΥΑΜΒ της αναβαθμισμένης πλατφόρμας e-ύδωρ, που παρέχει στον καταναλωτή την δυνατότητα να μετράει ο ίδιος τον υδρομετρητή του και να αποστέλλει ηλεκτρονικά την μέτρηση στην πλατφόρμα e-ύδωρ. Επίσης, παρέχεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής όλων των αιτήσεων.

Η παρουσίαση έγινε από τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΜΒ, Αργύρη Κοπάνα, την αντιπρόεδρο Δέσποινα Κότογλου, την οικονομική διευθύντρια Ελισάβετ Κοπάνου, και την εκπρόσωπο της εταιρίας   PROSET που διαχειρίζεται τα λογισμικά της ΔΕΥΑΜΒ.

Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΜΒ τόνισε ότι: «βούληση του Δημάρχου Αχιλλέα Μπέου και της Διοίκησης είναι η περαιτέρω αναβάθμιση των υπηρεσιών της Επιχείρησης γιατί μέσα από την αναβάθμιση των υπηρεσιών μας, αναβαθμίζεται και αναβαπτίζεται η σχέση εμπιστοσύνης με τους συνδημότες μας».

Ο Αργύρης Κοπάνας μίλησε “για τομές και αλλαγές, για καινοτόμες δράσεις, και πρωτοποριακές πρωτοβουλίες, που έρχονται”.

Οι αλλαγές που εισάγονται :

  • Μπαίνει τέλος στους “έναντι” λογαριασμούς. Όλοι οι λογαριασμοί θα είναι μετά από μέτρηση
  • Η μέτρηση των υδρομέτρων και η επίδοση των λογαριασμών θα διενεργούνται από εκπαιδευμένο προσωπικό της ΔΕΥΑΜΒ.

Στο πεδίο του ψηφιακού μετασχηματισμού των υπηρεσιών της ΔΕΥΑΜΒ, αναβαθμίζεται η πλατφόρμα e-ύδωρ με δύο καινοτομίες:

  • Παρέχεται η δυνατότητα στον καταναλωτή να μετράει ο ίδιος τον υδρομετρητή του και να στέλνει ηλεκτρονικά τη μέτρηση (με φωτογραφία ή και χωρίς)
  • Παρέχεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής των αιτήσεων και η διακίνηση στις υπηρεσίες θα γίνεται ηλεκτρονικά σε συνδυασμό με τη λειτουργία του ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου.
  • Αίτηση νέας σύνδεσης
  • Αίτηση διακανονισμού
  • Αίτηση διακοπής υδροδότησης
  • Αίτηση επανασύνδεσης
  • Αίτηση ελέγχου υδρομέτρου
  • Αίτηση εξαγωγής
  • Αίτηση εκκαθάρισης
  • Αίτηση επανατοποθέτησης

Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΜΒ κλείνοντας την παρουσίαση σημείωσε ότι «στόχος είναι η απλούστευση της διαδικασίας συναλλαγής και εξυπηρέτησης του δημότη ο οποίος θα ολοκληρώνει τις υποθέσεις του χωρίς να δαπανεί χρόνο και χωρίς ταλαιπωρία».