Αλλάζουν οι γραμμές Νο2 και Νο4 από την Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου και για πρώτη φορά το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου θα εξυπηρετεί και τις περιοχές Νεαπόλης και ΟΑΕΔ ενώ θα δίνεται και η δυνατότητα στο επιβατικό κοινό με την αναδιαμόρφωση των γραμμών με ένα εισιτήριο να μετεπιβιβάζονται στις γραμμές Νο6 (Αλυκές) και Νο8 (Διμήνι). Παράλληλα με την συγκεκριμένη κίνηση τα δρομολόγια από και προς Αλυκές και για την διάρκεια του χειμώνα θα εκτελούνται κάθε μισή ώρα και όχι κάθε μία ώρα, όπως συνέβαινε μέχρι και σήμερα.
Πιο συγκεκριμένα σε συνεργασία με τον Δήμο Βόλου – και μετά από σχετική απόφαση που λήφθηκε στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής – η γραμμή Νο4 (Άνω Βόλος) αλλάζει ως εξής: μεταφέρεται η αφετηρία από την κεντρική αφετηρία στο πάρκο έναντι του ΟΑΕΔ (μεταξύ των οδών Ύδρας-Τουρούζια) ενώ παράλληλα επεκτείνεται και πλέον θα εξυπηρετούνται από την αστική συγκοινωνία και οι περιοχές Νεαπόλης και ΟΑΕΔ. Με τα νέα δρομολόγια η γραμμή Νο4 θα εκτελεί το σύνηθες δρομολόγιο με επέκταση μετά την κεντρική αφετηρία στις οδούς: Λαμπράκη-Κυκλικός κόμβος-Λαρίσης-Νεαπόλεως-Κοδρικτώνος-Αθηνών-Τουρούζια και επιστροφή μέσω των οδών Τουρούζια-Νικολαΐδη-Ύδρας-Νεαπόλεως-Λαρίσης-Ζάχου.
Ο νέος χώρος αναμονής θα χρησιμοποιείται και ως αφετηρία των γραμμών Νο6 και Νο 8 για Αλυκές και Διμήνι αντίστοιχα και για την πληρέστερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού δίνεται η δυνατότητα μετεπιβίβασης με το ίδιο εισιτήριο, δηλαδή χωρίς έξτρα επιβάρυνση.
“Ουσιαστικά κάποιος που χρησιμοποιεί το Νο4 και μέχρι σήμερα για να πάει στις Αλυκές έπρεπε να σταματήσει στην Δημητριάδος και να βγάλει και δεύτερο εισιτήριο πλέον θα σταματάει στο τέρμα από το Νο4 στο πάρκο του ΟΑΕΔ και με το ίδιο εισιτήριο θα μπορεί να παίρνει το Νο6 για Αλυκές. Το αντίστοιχο φυσικά θα ισχύει και για εκείνους που έρχονται από τις Αλυκές και από την αρχή της Ιάσονος θα έπρεπε ή να βγάλουν και άλλο εισιτήριο για να πάνε στο κέντρο ή να περπατήσουν. Με τα νέα δρομολόγια το επιβατικό κοινό θα μπορεί με το ίδιο εισιτήριο να μπει στο Νο4 και να μεταβεί σε όποιο σημείο του εμπορικού κέντρου του Βόλου επιθυμεί. Το ίδιο θα γίνεται και με το Νο8 που εκτελεί τα δρομολόγια από και προς Διμήνι”, εξηγεί ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου κ. Νίκος Ευαγγελινός.
Ο ίδιος επισημαίνει ότι με την συγκεκριμένη αλλαγή όχι μόνο αποφορτίζεται από την κίνηση το κέντρο του Βόλου, καθώς θα υπάρξει μείωση της τάξης των 35 δρομολογίων που μέχρι σήμερα περνούσαν από το κέντρο της πόλης, αλλά συμβάλλουν και στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης με την μείωση της εκπομπής καυσαερίων.
Επίσης με τα νέα δρομολόγια πυκνώνουν και τα δρομολόγια της γραμμής Νο6, καθώς όλα τα προηγούμενα χρόνια με την έναρξη των χειμερινών δρομολογίων η συχνότητα των δρομολογίων ήταν ανά μία ώρα από και προς τις Αλυκές, ενώ με τα νέα δρομολόγια θα συνεχίσουν να εκτελούνται δρομολόγια κάθε μισή ώρα όπως και τους καλοκαιρινούς μήνες.
Σε ότι αφορά την γραμμή Νο2 μετά από συνεργασία και με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας τα λεωφορεία θα εισέρχονται στις εγκαταστάσεις των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και συγκεκριμένα στην Γεωπονική Σχολή στο Φυτόκο αλλά και στα τμήματα που λειτουργούν στην πολυτεχνική σχολή στο Πεδίον του Άρεως.
“Όπως λέω κάθε φορά, από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε, στόχος μας ήταν η αστική συγκοινωνία να χρησιμοποιείται από όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο. Για αυτό και επεκτείνουμε τις ήδη υπάρχουσες γραμμές και μπαίνουμε σε νέες περιοχές ενώ δίνουμε και την δυνατότητα να επωφελείται ο κόσμος από πακέτα προσφοράς εισιτηρίων ή τώρα από την μετεπιβίβαση. Δεν θέλουμε να επιβαρύνουμε οικονομικά το επιβατικό κοινό. Θέλουμε να ανταποκριθεί ο κόσμος, να χρησιμοποιεί το λεωφορείο για να έχουμε και εμείς την δυνατότητα να μειώνουμε συνεχώς τις τιμές μας, να προχωράμε σε νέες προσφορές και να επεκτείνουμε τις γραμμές μας σε περιοχές που μέχρι σήμερα δεν εξυπηρετούνταν από την αστική συγκοινωνία”, δηλώνει ο κ. Ευαγγελινός.
Να σημειωθεί ότι το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα αλλάξει και η κεντρική αφετηρία του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου σε συνεργασία με τον Δήμο Βόλου και στο πλαίσιο αυτό η είσοδος των λεωφορείων θα πραγματοποιείται μέσω πυλών πρόσβασης επί των οδών Ζάχου και Σέκερη και η έξοδος μέσω της οδού Σαρανταπόρου ενώ παράλληλα η πληροφόρηση του επιβατικού κοινού αλλά και η δυνατότητα αναμονής του θα παρέχεται οργανωμένα μέσω της διαμόρφωσης στεγάστρων αναμονής. Παράλληλα θα ανασχεδιαστεί εσωτερικά ο χώρος στάθμευσης των λεωφορείων.