Ανατροπή στην κορυφή των brands: Αυτό είναι το προϊόν που αγόρασαν περισσότερο οι Έλληνες
Τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών στα τρόφιμα, τα ποτά, τα είδη προσωπικής περιποίησης και υγιεινής καθώς επίσης και της φροντίδας σπιτιού παρουσιάζει έρευνα.
Στην Ελλάδα, υπήρξε ανατροπή στην κορυφή των brands που αγοράστηκαν περισσότερο στην Ελλάδα το 2021, με την Coca-Cola να «κλέβει» από την εταιρεία Παπαδοπούλου την πρώτη θέση στη συνολική κατηγορία των FMCGs σύμφωνα με έρευνα της Kantar.
Η Coca-Cola κατέγραψε αύξηση 8% στην CRP, καθώς και αύξηση της διείσδυσής της (στο 85,4 από 83,2) και της συχνότητας αγορών από τους καταναλωτές (στο 10,2 από 9,7). Τρίτη κατά σειρά μάρκα που επέλεξαν οι Έλληνες ήταν η Ολυμπος, που σημείωσε αύξηση του CRP κατά 8%. Την πρώτη δεκάδα (στη συνολική κατάταξη) συμπληρώνουν τα brands:
- Nescafe
- Παπαγάλος Λουμίδη
- ΝΟΥΝΟΥ FrieslandCampina
- Μέλισσα Κίκιζας
- Γιώτης
- Hellmann’s
- Κύκνος
Μεγαλύτερη άνοδος
Μεταξύ των brands που σημείωσαν άνοδο στην κατάταξη ήταν η Παυλίδης, η οποία σημείωσε άνοδο κατά 7 θέσεις, η Βίκος, που ανέβηκε κατά 6 θέσεις, και το ψωμί για τοστ «Γεύση» της εταιρείας Παπαδοπούλου, που κατέγραψε άνοδο 11 θέσεων.