Πέρασαν δέκα χρόνια δικαστικής διαμάχης, αλλά τελικά το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου δικαιώθηκε για έργο μεταφοράς μαθητών που υλοποίησε εκ μέρους της πρώην Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Μαγνησίας το 2008 και μέχρι σήμερα δεν εξοφλήθηκε ποτέ.
Απόφαση του Μονομελούς Εφετείου Λάρισας, που εκδόθηκε πριν από λίγες μέρες, επιβάλει στην Περιφέρεια Θεσσαλίας να καταβάλει στο Αστικό ΚΤΕΛ ποσό 51.000 ευρώ συν τους τόκους για το έργο που εκτέλεσε το πρώτο εξάμηνο του 2008.
Η πρώην ΝΑΜ (σήμερα Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας) είχε αναθέσει στο Αστικό ΚΤΕΛ να εκτελέσει το έργο της καθημερινής μεταφοράς των μαθητών του 1ου ΤΕΕ Νέας Ιωνίας, του ΤΕΕ Αγριάς και του Μουσικού Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2006-2007 αντί ημερήσιας αποζημίωσης 196 ευρώ. Η σύμβαση αυτή εκτελέστηκε απρόσκοπτα έως τις 31/12/2007, απέμειναν όμως έξι μήνες για να ολοκληρωθεί το σχολικό έτος, δηλαδή από τον Ιανουάριο του 2008 έως τον Ιούνιο του 2008.
Γι’ αυτό το χρονικό διάστημα το Αστικό ΚΤΕΛ συνέχισε να κάνει καλόπιστα τη μεταφορά με την τήρηση των όρων που προέβλεπε η τελευταία σύμβαση.
Εντούτοις, η Περιφέρειας Θεσσαλίας δεν αναγνώρισε την εν λόγω σύμβαση και δεν κατέβαλε το αντίτιμο.
Το Αστικό ΚΤΕΛ κατέφυγε δικαστικά το 2011 προκειμένου να δικαιωθεί και να πληρωθεί ποσό 101.000 ευρώ, που αντιστοιχούσε στο επιπλέον έργο που είχε εκτελέσει.
Το 2015 εκδόθηκε απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Βόλου που δικαίωνε το Αστικό ΚΤΕΛ, επιδικάζοντας άμεση καταβολή ποσού 50.000 ευρώ.
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας άσκησε αίτηση αναστολής εκτέλεσης της απόφασης, η οποία απορρίφτηκε και στη συνέχεια κατέβαλε το προαναφερόμενο ποσό και άσκησε έφεση κατά της απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Βόλου.
Η έφεση συζητήθηκε στο Μονομελές Εφετείο Λάρισας τον Απρίλιο του 2019 και η απόφαση του δικαστηρίου εκδόθηκε πριν από λίγες μέρες.
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας θα πρέπει να καταβάλει το υπόλοιπο ποσό των 51.000 ευρώ συν τους τόκους όλων αυτών των χρόνων.
Το Δικαστήριο αναγνώρισε ότι τα δρομολόγια εκτελέστηκαν με βάση της σύμβασης που υπήρχε μεταξύ των δύο φορέων. Ακόμη, όμως, και αν δεν υπήρχε σύμβαση, όπως αναφέρεται στην απόφαση, το κενό καλύπτεται και πάλι από τον νομοθέτη, καθώς από το 2013 το μεταφορικό έργο γίνεται με ειδικά μαθητικά δελτία πληρωμής και το ΚΤΕΛ πληρώνεται με βάση τις βεβαιώσεις των διευθυντών για τις μετακινήσεις των μαθητών.