Το αδιαχώρητο παρατηρείται έξω από τη ΔΕΗ στην οδό Λαρίσης στον Βόλο, από χθες πρώτη ημέρα επαναλειτουργίας των υποκαταστημάτων της Επιχείρησης, με τις ουρές να κατακλύζουν το πεζοδρόμιο και τις σκάλες μπροστά από το υποκατάστημα και τους κάθετους δρόμους του οικοδομικού τετραγώνου.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι πρώτοι πελάτες προσήλθαν από τα ξημερώματα για να εξυπηρετηθούν άμεσα και περίμεναν να σηκωθούν τα ρολά. Μέσα στο κατάστημα δεν μπορούν να εισέλθουν περισσότερα από πέντε άτομα συνολικά. Υπήρξε αυστηρή τήρηση των απαραίτητων μέτρων ασφαλείας για την προστασίας των εργαζομένων και των πελατών, όπως θερμομέτρηση, ειδικές σημάνσεις για τήρηση αποστάσεων, χρήση μασκών και αντισηπτικά.
Μέχρι το μεσημέρι υπολογίζεται πως είχαν εξυπηρετηθεί περισσότερα από 150 άτομα, ενώ αρκετοί υπέβαλαν απλά το αίτημά τους και αποχώρησαν, με τους υπαλλήλους να αναλαμβάνουν να διευθετήσουν τις υποθέσεις τους μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της ΔΕΗ.
Σημειώνεται ότι χθες το κατάστημα επαναλειτούργησε αποκλειστικά για πληρωμές, σύναψη νέων συμβολαίων και αλλαγή στοιχείων συμβολαίων.
Προτροπή για ηλεκτρονικές συναλλαγές
Με αφορμή πάντως τις τεράστιες ουρές που σχηματίστηκαν χθες στο κατάστημα της οδού Αριστείδου στην Αθήνα, η ΔΕΗ εξέδωσε το απόγευμα ανακοίνωση στην οποία επισημαίνει ότι έχει ξεκινήσει την επικοινωνία με τους μεγάλους επικοινωνιακούς παρόχους προκειμένου να πετύχει τη μείωση των χρεώσεων στους συνδρομητές τους, οι οποίοι καλούν στο τηλεφωνικό κέντρο 11770. Ήδη, έχει συμφωνήσει με τη Wind, η οποία προχώρησε τα τελευταία 24ωρα σε μείωση της χρέωσης κατά 47% για τις κλήσεις από σταθερό τηλέφωνο προς το 11770.
Επίσης απευθύνει νέα προτροπή προς τους καταναλωτές, προκειμένου να αποφύγουν τον όποιο συνωστισμό, να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους μέσα από το site της ΔΕΗ www.dei.gr και από το τηλεφωνικό κέντρο 11770, του οποίου το ωράριο έχει αυξηθεί και πλέον καλύπτει όλο σχεδόν το εύρος συναλλαγών (πληρωμές, νέα συμβόλαια, αλλαγή στοιχείων, διακανονισμοί κλπ) απευθύνει η επιχείρηση.