Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου, 2024 12:46
ΒόλοςΤοπικά

Χρ. Μπουκώρος: Έπεσε και το τελευταίο εμπόδιο για την ηλεκτροκίνηση Βόλου – Λάρισας






 

Πριν από λίγη ώρα υπογράφηκε, τελικά, ανάμεσα στην ΕΤΒΑ, τον ΟΣΕ και την Αυτοδιαχειριζόμενη ΒΙ.ΠΕ. Βόλου, το προσύμφωνο για την παραχώρηση της αναγκαίας έκτασης στην Α΄ΒΙ.ΠΕ. Βόλου από την ΕΤΒΑ στον ΟΣΕ, προκειμένου να δημοπρατηθεί το έργο της ηλεκτροκίνησης Βόλου – Λάρισας. Η υπογραφή του προσυμφώνου σηματοδοτεί την άρση και του τελευταίου εμποδίου για την δημοπράτηση του μεγάλου αναπτυξιακού έργου, προϋπολογισμού περίπου 65 εκατομμυρίων ευρώ.

Αμέσως μετά από τη συγκεκριμένη εξέλιξη, ο βουλευτής Μαγνησίας και Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος Ν.Δ. Χρήστος Μπουκώρος, που την τελευταία χρονιά πραγματοποίησε δεκάδες επαφών με τους αρμόδιους φορείς, προκειμένου να ξεπεραστούν τα εμπόδια που κληροδότησε στο έργο η προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, δήλωσε τα εξής:

«Αξίζει κάθε προσπάθεια και κάθε μόχθο, όταν πρόκειται για την ανάπτυξη της Μαγνησίας. Για το συγκεκριμένο έργο, ως βουλευτής της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης πραγματοποίησα πέντε (5) κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις. Μετά την κυβερνητική αλλαγή και την ανάδειξη του Κυριάκου Μητσοτάκη ως Πρωθυπουργού και τη Νέα Δημοκρατία στη διακυβέρνηση του τόπου, πραγματοποίησα, για το έργο της ηλεκτροκίνησης, πέντε (5) συναντήσεις με τον αρμόδιο υπουργό, Κώστα Καραμανλή, είχα περισσότερες από δεκαπέντε (15) επαφές με τον Πρόεδρο της ΕΡΓΟΣΕ και πλήθος τηλεφωνικών επαφών και συναντήσεων με το αρμόδιο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και Αναπληρωτή Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ, καθώς και με το Διοικητικό Συμβούλιο και την Πρόεδρο του Φορέα Αυτοδιαχείρισης Βιομηχανικής Περιοχής Βόλου.

Έπρεπε να υπάρξει συνολικός συντονισμός των φορέων με τη διαχειριστική αρχή του έργου, προκειμένου να ξεπεραστούν τα εμπόδια που κληροδότησε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ.

Τα βασικότερα εμπόδια ήταν ο αποχαρακτηρισμός έκτασης δύο (2) στρεμμάτων, η παραχώρηση από την ΕΤΒΑ στον ΟΣΕ έκτασης περίπου πενήντα (50) στρεμμάτων εντός της ΒΙ.ΠΕ. και κυρίως η διόρθωση της τιμής μονάδας του έργου, η οποία όπως είχε κατατεθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση δεν υπήρχε περίπτωση να εγκριθεί από την διαχειριστική αρχή.

Αυτό το διάστημα των τελευταίων δεκατεσσάρων (14) μηνών, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Βίνης, το αρμόδιο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και Αναπληρωτής  Διευθύνοντας Σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Θανάσης Κοτταράς και η Πρόεδρος του Φορέα Αυτοδιαχείρισης ΒΙ.ΠΕ. Βόλου κ. Ιωάννα Κιντά υπέστησαν τη βάσανο των πιέσεών μου, πάντα καλοπροαίρετα και πάντα επ΄ ωφελεία της ανάπτυξης της Μαγνησίας και της χώρας.

Με τη σημερινή υπογραφή του προσυμφώνου αποδεικνύουν όλοι τους ότι ανταποκρίθηκαν σε ένα δίκαιο αίτημα, σε ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο. Όμως για να είμαστε ειλικρινείς, τίποτα από όλα αυτά δεν θα είχε επιτευχθεί, αν δεν υπήρχε η ισχυρή θέληση και η στέρεη πολιτική βούληση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, ώστε να μπει σε φάση υλοποίησης αυτό το μεγάλο αναπτυξιακό έργο.

Τώρα πλέον ο Βόλος και η ευρύτερη περιοχή της Μαγνησίας μπορούν βάσιμα να ελπίζουν ότι όλοι μαζί θα ξαναχτίσουμε ένα κομμάτι της λαμπρής ιστορίας αυτού του προνομιούχου τόπου.  Ο Βόλος ξαναμπαίνει με αξιώσεις στο εθνικό και ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο και το λιμάνι του με την βιομηχανική περιοχή αποκτούν νέες δυνατότητες. Πλέον το μόνο που απομένει είναι να οριστεί η ημερομηνία δημοπράτησης του έργου από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Για λογαριασμό των φορέων και των πολιτών της Μαγνησίας, ευχαριστώ θερμά τον, σταθερά προσανατολισμένο στην ανάπτυξη της χώρας, Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, ο οποίος εργάζεται άοκνα,   προκειμένου να ξεμπλοκάρει έργα που είναι για χρόνια τελματωμένα.

Τα υπόλοιπα ευχάριστα νέα που περιμένει ο Βόλος είναι οι εξελίξεις για τον Περιφερειακό που αποτέλεσε αντικείμενο εκτενούς συζήτησης και ενημέρωσης με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, σε συνάντηση που είχα μαζί του την προηγούμενη εβδομάδα».