Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024 16:17
ΜαγνησίαΤοπικά

Χρ. Τριαντόπουλος: Προχωρά η μελέτη για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή από τον Αλμυρό προς το κεντρικό δίκτυο Βόλου – Λάρισας






Ο Υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Αρμόδιος για την Αποκατάσταση από Φυσικές Καταστροφές και την Κρατική Αρωγή, κ. Χρήστος Τριαντόπουλος, την προηγούμενη εβδομάδα είχε συνάντηση με την Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Αρμόδια για τις Μεταφορές, κα Χριστίνα Αλεξοπούλου, και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ, κ. Παναγιώτη Τερεζάκη, εστιάζοντας, κατά τη συνάντηση εργασίας τους, σε ζητήματα που αφορούν και τη Μαγνησία. Συγκεκριμένα, ένα από τα θέματα που αφορούν τη Μαγνησία είναι η πορεία της μελέτης για μία νέα μονή σιδηροδρομική γραμμή σύνδεσης της βιομηχανικής περιοχής του Αλμυρού, με το λιμένα του Βόλου, με το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου, με το Αερινό και με υφιστάμενο δίκτυο του ΟΣΕ που συνδέει Βόλο με Λάρισα.

Πρόκειται για μία μελετητική διαδικασία που προχωρά κανονικά και με εντατικούς ρυθμούς, εντός του σχετικού χρονοδιαγράμματος. Ειδικότερα, μεταξύ άλλων και σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση από τον ΟΣΕ, έχει υποβληθεί η προμελέτη χάραξης που αφορά την τροποποίηση τμήματος του κυρίως σιδηροδρομικού έργου στην περιοχή του Αλμυρού, ώστε να διέλθει πλησιέστερα στον Αλμυρό. Παράλληλα, έχει υποβληθεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για την τροποποίηση της Απόφασης Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ) του έργου σύνδεσης της βιομηχανικής περιοχής του Αλμυρού με το υφιστάμενο κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο, με μήκος κοντά στα 35 χιλιόμετρα. Επίσης, έχει υποβληθεί η οριστική μελέτη συγκοινωνιακών έργων και η οριστική μελέτη υδραυλικών έργων για το τμήμα από την αρχή έως 19 χιλιόμετρα, ενώ έχει υποβληθεί η προμελέτη και οριστική μελέτη συγκοινωνιακών έργων για τη σύνδεση με το λιμένα Βόλου. Πρόκειται για τη μελέτη ενός σημαντικού αναπτυξιακού έργου, στο πλαίσιο του ευρύτερου σχεδιασμού για να καταστεί η Μαγνησία ένας διαμετακομιστικός κόμβος με διεθνή εμβέλεια. Ένα έργο μήκους 35 χιλιομέτρων, που θα συνδέει σημαντικούς αναπτυξιακούς και παραγωγικούς πόρους της Μαγνησίας, με τη μελέτη να εκτιμάται να ολοκληρωθεί το 2024.