Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024 14:16
ΒόλοςΤοπικά

Δεν αυξάνει το Αστικό ΚΤΕΛ τις τιμές των εισιτηρίων






Δεν αυξάνει τις τιμές των εισιτηρίων ούτε μειώνει τα δρομολόγια το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου παρά τη σημαντική αύξηση του πετρελαίου κίνησης, και με δεδομένο ότι έχουν προηγηθεί δύο χρόνια πανδημίας κατά τα οποία η επιβατική κίνηση μειώθηκε κατά 50%.

Ο κλάδος των μεταφορών έχει υποστεί σημαντικό πλήγμα από την αύξηση των τιμών στα καύσιμα κι η κατάσταση είναι δύσκολα διαχειρίσιμη.

Ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου κ. Νίκος Ευαγγελινός δήλωσε πως «η επιβάρυνση για την προμήθεια του πετρελαίου κίνησης που είναι το βασικό καύσιμο για την επιχείρηση έχει αυξηθεί κατά 40%. Γενικότερα το πετρέλαιο αποτελούσε το βασικό έξοδο για το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου, πόσο περισσότερο τώρα που έχουμε αυτή τη μεγάλη άνοδο στις τιμές λόγω της ενεργειακής κρίσης».

Ωστόσο, όπως ο ίδιος ξεκαθάρισε, «η απόφασή μας επί της παρούσης, είναι να μην αυξήσουμε τις τιμές των εισιτηρίων. Είναι σημαντικό που η κυβέρνηση διατηρεί τον ΦΠΑ μειωμένο στο 13% μέχρι και τέλος του χρόνου. Ο ΦΠΑ το καλοκαίρι του 2020 από το 24% μειώθηκε στο 13% και αυτό μας βοήθησε να έχουμε μια τιμολογιακή πολιτική ελκυστική για τον επιβάτη. Έτσι η τιμή του εισιτηρίου για μετακίνηση εντός πόλης παραμένει στο 1,10 ευρώ. Επίσης δεν μειώνουμε και τον αριθμό των δρομολογίων. Η χρονική απόσταση μεταξύ των δρομολογίων κυμαίνεται μεταξύ δώδεκα, δεκαπέντε και 20 λεπτών και δεν θα θέλαμε να αυξηθεί, προσπαθώντας να είμαστε συνεπείς με τους επιβάτες».

Βέβαια ο κ. Ευαγγελινός ανέφερε πως το αστικό ΚΤΕΛ σε σχέση με άλλες μεταφορικές επιχειρήσεις έχει ένα μειονέκτημα, ότι δηλαδή δεν γνωρίζει εκ των προτέρων πόσους επιβάτες θα έχει σε κάθε δρομολόγιο. «Τα δρομολόγια των λεωφορείων μας αρχίζουν από τις 5.30 τα ξημερώματα και ολοκληρώνονται στις 11 το βράδυ προσπαθώντας να εξυπηρετούμε όσο το δυνατόν περισσότερους επιβάτες», ανέφερε.
Με αυτά τα δεδομένα οι αστικές συγκοινωνίες ζητούν οικονομική βοήθεια. «Η Ομοσπονδία μας συναντήθηκε με τον υφυπουργό παρά τον πρωθυπουργό κ. Τριαντόπουλο και του έθεσε το ζήτημα της οικονομικής ενίσχυσης των αστικών συγκοινωνιών μέσα από κάποιο πρόγραμμα, προκειμένου να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν την έκτακτη κατάσταση» επεσήμανε ο κ. Ευαγγελινός.

Άλλωστε, σύμφωνα με τον ίδιο, έχουν προηγηθεί δύο χρόνια πανδημίας, όπου η επιβατική κίνηση μειώθηκε κατά 50% λόγω των διαφόρων περιορισμών που ίσχυαν.

Τον τρέχοντα μήνα η επιβατική κίνηση ανέρχεται στο 60% σε σχέση με το 2019. Επίσης εδώ και λίγες εβδομάδες δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός στην πληρότητα των λεωφορείων, ενώ η χρήση μάσκας παραμένει υποχρεωτική.