Η διοίκηση της ΔΕΥΑΜΒ υπενθυμίζει στους καταναλωτές ότι ο λογαριασμός του 1ου τριμήνου 2023, θα είναι λογαριασμός έναντι. Τα κυβικά κατανάλωσης που θα περιέχονται στον έναντι λογαριασμό, θα είναι ταυτόσημα με τα κυβικά κατανάλωσης του 1ου τριμήνου του προηγούμενου έτους, δηλαδή του 2022.
Επισημαίνεται ότι πλέον η αποστολή των λογαριασμών θα γίνεται ηλεκτρονικά, με SMS ή E-mail. Επίσης η ΔΕΥΑΜΒ πραγματοποίησε μια εκτεταμένη καμπάνια ενημέρωσης των καταναλωτών για το παραπάνω θέμα, παρακαλώντας για την επικαιροποίηση των στοιχείων τους στην υπηρεσία, ώστε να καταστεί δυνατή η ηλεκτρονική αποστολή των λογαριασμών.
Μέχρι και σήμερα όμως, μόλις το 50% των καταναλωτών έχει ανταποκριθεί.
Η ΔΕΥΑΜΒ παρέχει προθεσμία μέχρι και την 24η Μαρτίου στους καταναλωτές για την επικαιροποίηση των στοιχείων τους στην υπηρεσία, ώστε να καταστεί δυνατή η ηλεκτρονική αποστολή των λογαριασμών και ζητεί την ανταπόκριση των πολιτών.
Στους καταναλωτές που δεν θα ανταποκριθούν και δεν θα επικαιροποιήσουν τα στοιχεία τους, η υπηρεσία θα προβεί σε διακοπές υδροδότησης από τις 27 Μαρτίου, ώστε αναγκαστικά να προσέλθουν στην υπηρεσία για την άρση της διακοπής και ταυτόχρονα να καταστεί δυνατή η επικαιροποίηση των στοιχείων τους.
Σημειώνεται ότι η ΔΕΥΑΜΒ, έχει ήδη καταρτίσει λίστα των 1000 περίπου, συμπολιτών, οι οποίοι αντικειμενικά δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν με την ηλεκτρονική αποστολή λογαριασμών και στους οποίους ο λογαριασμός θα συνεχίσει να πηγαίνει σε έντυπη μορφή.
Για μια ακόμα φορά, απευθύνεται έκκληση στους πολίτες που δεν έχουν επικαιροποιήσει τα στοιχεία τους, να απευθυνθούν άμεσα στην υπηρεσία. Η επικαιροποίηση των στοιχείων μπορεί να γίνει με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, στη διεύθυνση [email protected]. Τα ζητούμενα στοιχεία είναι :
– Αριθμός υδρομέτρου
– Ονοματεπώνυμο καταναλωτή
– ΑΦΜ
– Email
– Aριθμός κινητού τηλέφωνου