Άρχισε ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου η κατάθεση της δεύτερης κοπέλας που κατήγγειλε τον Πέτρο Φιλιππίδη για απόπειρα βιασμού της το 2010. Η κατάθεση αυτή δίνεται με ανοιχτές τις πόρτες του δικαστηρίου, καθώς το πρωί ολοκλήρωσε η πρώτη γυναίκα, η οποία είχε καταγγείλει τον ηθοποιό και είχε αιτηθεί η κατάθεσή της να γίνει χωρίς παρουσία κοινού. Η δίκη βρίσκεται σε εξέλιξη.
Η δεύτερη καταγγέλλουσα που λίγο μετά την έναρξη της κατάθεσής της, ξέσπασε σε λυγμούς με το δικαστήριο να προχωρά σε ολιγόλεπτη διακοπή προκειμένου να ηρεμήσει, περιέγραψε από την αρχή το πώς συνέβη το περιστατικό.
«Τελείωσα τη δραματική σχολή του Εθνικού Θεάτρου το 2007. Από μικρή ήθελα να ασχοληθώ με αυτόν τον χώρο. Η οικογένειά μου ήταν υποστηρικτική σε αυτό γιατί με μεγάλωσαν με σωστό τρόπο, ηθικές αρχές και στέκονταν πάντα δίπλα μου στο όνειρο που είχα. Ενώ φοιτούσα στη σχολή με πήρε ο κ. Μιχαλακόπουλος στην παράστασή του κατόπιν ακρόασης, μαζί με την κα Φιλαρέτη Κομνηνου. Ύστερα από αυτό έπαιξα σε ένα σίριαλ στην ΕΡΤ1 και αμέσως μετά έπαιξα με την κα Ζωή Λάσκαρη…. Οι ηθοποιοί ψάχνουμε συνεχώς δουλειά. Το να δίνεις το βιογραφικό σου παντού συμβαίνει. Ο πατέρας μου είχε έναν μακρινό ξάδελφο με τον οποίο δεν έκαναν παρέα, αλλά ήρθαν πιο κοντά εκείνη την εποχή. Σε κουβέντα τους αναφέρθηκε ότι είμαι ηθοποιός. Μας είπε τότε ότι έχει το Γραφείο του μαζί με το γραφείο του κ. Αθανασίου Λαμπροπούλου, του δικηγόρου. «Είναι ο δικηγόρος της θεατρικής εστίας, μιας εταιρίας παραγωγής του κ. Βαρδινογιάννη με καλλιτεχνικό διευθυντή τον Φιλιππίδη».
Η ίδια συνέχισε λέγοντας: «Είπε στον πατέρα μου να δώσουμε βιογραφικό…. Πήγε στο γραφείο του, έδωσα το βιογραφικό μου και μου είπε «θα το δώσω στον Πέτρο και θα πω ότι είσαι ανιψιά μου για να προσέξει. Είναι λίγο περίεργος». Εγώ κατάλαβα ότι εννοεί αυστηρός, εξάλλου δεν ήξερα τίποτα για εκείνον εκτός από ότι είναι πολύ επιτυχημένος. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα με πήρε τηλέφωνο ο ίδιος ο κ. Φιλιππίδης. Ήταν και ο σύντροφος μου μπροστά. Με ρώτησε αν έχω δει την παράσταση που σκηνοθετεί. «Έχεις δει τον μπακαλόγατο που παίζω τώρα; Σε θέλω για μια αντίκα στάση».
Μου είπε ότι θα μου έχει πρόσκληση για την παράσταση εκείνης της ημέρας για να την δω και μετά να πάω στο καμαρίνι του να ζητήσουμε. Εγώ χάρηκα παρά πολύ… Πήγα στο θέατρο και παρακολούθησα την παράσταση από μια από τις καλές θέσεις. Πριν χτυπήσει το τρίτο κουδούνι μου έστειλε μήνυμα «έμαθα ότι έχεις έρθει, ελπίζω να περάσεις καλά». Κατά τη διάρκεια της παράστασης μου απηύθυνε κάποια ατάκα. Αυτό συμβαίνει στο θέατρο όταν υπάρχει κάποιος γνωστός τους. Μου ξαναέστειλε μήνυμα αν μου αρέσει η παράσταση και μου είπε πως με περιμένει να συζητήσουμε…. Έφτασα στο καμαρίνι και είχε μια τεράστια ουρά από θαυμαστές. Μόλις τελείωσε η ουρά μπήκα μέσα. Ήταν πολύ εγκάρδιος κι εγώ είχα χαρεί που τον γνώρισα. Σας περιγράφω τα πράγματα με τα μάτια που τα έβλεπα τότε. Μου ζήτησε να βγάλω παλτό να με δει. Το θεώρησα φυσιολογικό γιατί θα έκανα αντικατάσταση όποτε πρέπει να με δει αν ταιριάζω σε όλα. Όχι μόνο το φιζίκ μου. Μου είπε ότι η κοπέλα που έπαιζε την Λίτσα δε μπορούσε να ακολουθήσει στη Θεσσαλονίκη που θα ανέβαινε η παράσταση και έψαχνε για αντικατάσταση, αλλά δεν υπήρχε χρόνος για πρόβες.
«Θα έρχεσαι θα βλέπεις την παράσταση, θα σου δώσω οδηγίες, θα κανείς 1-2 πρόβες και θα πάμε για παράσταση» μου είπε. Εγώ δέχτηκα. Πήγα και στην επόμενη παράσταση και παρακολούθησα μια θεατρική εβδομάδα παραστάσεων. Πήγαινα, έβλεπα παράσταση με πρόσκληση και αφού τελείωνε η παράσταση συζητούσαμε για τον ρόλο. Του ζητούσα κείμενο και μου έλεγε θα σου δώσω. Μου λέγε και θεατρικές ιστορίες από το παρελθόν. Στις συζητήσεις μας του είχα πει ότι έχω σχέση και συζώ με έναν άνθρωπο. Εκείνος μου είχε πει πολλές φορές να με γυρίσει με το αυτοκίνητο, αλλά δεν είχα δεχτεί γιατί δεν αισθανόμουν άνετα. Μου έλεγε πολλές φορές ότι ήμουν όμορφη και πως ο ρόλος μου ταιριάζει…»
enikos.gr/Της Άννας Κανδύλη