Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024 00:27
ΕλλάδαΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δημήτρης Νατσιός: Πρότεινε να διδάσκεται «αγωγή της αγνότητας» στα σχολεία – Τι είπε για αμβλώσεις






Ο Δημήτρης Νατσιός υποστήριξε πως τα στελέχη του κόμματος Νίκη δεν έχουν ακραίες απόψεις, ούτε είναι θρησκόληπτοι, ενώ πρότεινε πως θα έπρεπε να διδάσκεται στα σχολεία η «αγωγή της αγνότητας».

Την ίδια ώρα, μιλώντας στον ΑΝΤ1, επέμεινε στη διδασκαλία της αγνότητας στα σχολεία και παρότι απέφυγε να ταχθεί ρητά κατά των αμβλώσεων, μίλησε για το δικαίωμα του αγέννητου παιδιού.

«Ματαιοπονούμε αν δεν δώσουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στο δημογραφικό», είπε ο Δημήτρης Νατσιός. Όταν δέχθηκε απανωτές ερωτήσεις για τις αμβλώσεις, προσπάθησε να αποφύγει να απαντήσει. «Με λυπούν αυτές οι συζητήσεις, είναι πάρα πολύ δύσκολες, έχουν προκαλέσει δράματα, ιδίως σε νέα παιδιά», είπε.

Αλλά, δεν παρέλειψε να εκφράσει την άποψή του. «Εξ άκρας συλλήψεως υπάρχει άνθρωπος, υπάρχει το δικαίωμα του αγέννητου παιδιού», δήλωσε. Ερωτηθείς αν τάσσεται υπέρ της κατάργησης των αμβλώσεων, είπε: «Επιμένετε σε ζήτημα που προσωπικώς- που είμαι δάσκαλος και γονέας- μου προκαλεί μεγάλη λύπη».

Την ίδια ώρα, όταν αναφερόταν το ζήτημα των αμβλώσεων, έστρεφε τη συζήτηση στη διδασκαλία της «οικογενειακής αγωγής» και της «αγνότητας».

«Να διδάξουμε στα παιδιά κάτι άλλο, την προσοχή, την οικογενειακή αγωγή. Να προβάλλουμε και τον ιερό θεσμό της οικογένειας. Μιλάω για μια παιδεία που θα προβάλλει και κάτι άλλο, τα αγνά και καθάρια ήθη μας», δήλωσε ο Δημήτρης Νατσιός.

«Πρέπει να γίνεται και μια διαφορετική αγωγή στα σχολεία, η αγωγή της αγνότητας. Έχουμε 102 ενότητες στο δημοτικό σχολείο και δεν υπάρχει ούτε μία που να εκθειάζεται ο θεσμός της οικογένειας», ανέφερε σε άλλο σημείο των δηλώσεών του.

Όταν κλήθηκε να απαντήσει πώς διδάσκεται η αγνότητα, ο πρόεδρος της Νίκης απάντησε ότι αυτό γίνεται με τα κείμενα «των μεγάλων μαϊστόρων της λογοτεχνίας μας. Αν διδάξεις ένα κείμενο Πολέμη, του Ελύτη, του Δροσίνη, του Κάλβου, όλα αυτά είναι αναστήματα πνευματικά, είναι κείμενα αγνότητας, γλυκαίνουν την ψυχή των παιδιών».