Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024 22:49
ΜαγνησίαΤοπικά

Ευχαριστίες και συγχαρητήρια από την Ζέττα Μακρή στην Αστυνομική Δ/νση Μαγνησίας και την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Βόλου






Η Υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μ. Μακρή απέστειλε επιστολή στον Αστυνομικό Διευθυντή Μαγνησίας κ. Μιλτιάδη Αλεξάκη και τον Αστυνομικό Υποδιευθυντή Ασφαλείας Βόλου κ. Διαμαντή Καρβέλη με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο και τις δράσεις ενημέρωσης παιδιών και εφήβων.

Η κ. Μακρή αναφέρει στην επιστολή της: «Με την ευκαιρία των επισκέψεών μου σε σχολεία του Βόλου για την Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο 2022 θα ήθελα να σας συγχαρώ για τις πρωτοβουλίες σας σε επίπεδο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της μαθητικής και εκπαιδευτικής κοινότητας σχετικά με την ορθή χρήση του Διαδικτύου.

Γνωρίζω και παρακολουθώ τις ποικίλες και διαρκείς δράσεις σας σε θέματα που απασχολούν και προβληματίζουν την κοινωνία μας αλλά και τις πολυετείς ενέργειές σας για την σφαιρική πληροφόρηση του σχολικού περιβάλλοντος σχετικά με την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο και αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω την εκτίμησή μου στην καθημερινή παρουσία σας, για έβδομη συνεχή χρονιά, καθώς και στον εξαιρετικό τρόπο με τον οποίο προσεγγίζετε και διαχειρίζεστε τόσο σημαντικά ζητήματα.

Ενώνουμε τις δυνάμεις μας για μια καλύτερη και ασφαλέστερη διαδικτυακή κοινότητα, μαθαίνουμε στα παιδιά να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο με υπευθυνότητα, να αξιοποιούν τις αμέτρητες δυνατότητές του και να προστατεύονται από τις αρνητικές επιπτώσεις του. Παροτρύνουμε τους νέους μας να αναπτύξουν τις δεξιότητες, που απαιτούνται για την ασφαλή διαδρομή τους στον πραγματικό και στον ψηφιακό κόσμο.

Σας ευχαριστώ θερμά και σας εύχομαι ολόψυχα καλή συνέχεια και δύναμη στο έργο σας».

Στην επιστολή της η κ. Μακρή αναφέρθηκε στον Αρχιφύλακα Γεώργιο Σκόνδρα, ο οποίος, με την ιδιότητά του ως Συνδέσμου της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, απευθύνθηκε στους μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δίνοντάς τους κατανοητές συμβουλές για την ορθή χρήση του Διαδικτύου.