Ταλαιπωρία χωρίς τέλος για τους δανειολήπτες που τα δάνειά τους έχουν περάσει στις εταιρείες διαχείρισης χρεών, καθώς δεν μπορούν να έχουν πλήρη εικόνα της οφειλής τους, με την ενημέρωση και τη διαφάνεια να λείπουν παντελώς. Οι καταγγελίες για εισπρακτικές όλο και πληθαίνουν για περιπτώσεις δανειοληπτών που δεν μπορούν να βγάλουν άκρη με τις εταιρείες διαχείρισης.
«Η τράπεζα το έδωσε στην Ιntrum. Μία φορά τον χρόνο, για να μην σας πω 2 φορές τον χρόνο, ανεβάζει το επιτόκιο. Δε δέχονται να μιλήσουμε».
«Μου δώσανε απόδειξη εξοφλητική όταν το πλήρωσα, δηλαδή ότι ήταν μηδενικό το υπόλοιπό μου. Μετά από λίγο καιρό μου ήρθε ένα χαρτί ότι τα δάνεια έχουν δοθεί πλέον σε τρίτους και ότι το έχει πάρει η Cepal, εμένα δε με αφορούσε γιατί δεν χρωστούσα πια. Μετά από λίγο καιρό όμως με πήραν τηλέφωνο ότι έχω ένα υπόλοιπο 52€, με τα πολλά ανακάλυψα ότι ήμουνα στον ‘Τειρεσία’ λόγω αυτού».
Το τηλέφωνο χτυπούσε για 2,5 χρόνια θα καταγγείλει ακόμα μία δανειολήπτρια που εξηγεί τη δική της περίπτωση.