Πλέον, οι γυναίκες δεν χρειάζεται ούτε να κατασκοπεύουν τον άνδρα για τον οποίο ενδιαφέρονται αλλά ούτε και να ψάχνουν το κινητό του για ύποπτα μηνύματα. Αρκεί να δώσουν έμφαση στην γκαρνταρόμπα του, όπως επισημαίνουν οι Αμερικανοί επιστήμονες.
Σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση «Δελτίο Προσωπικότητας και Κοινωνικής Ψυχολογίας», οι άνδρες που προτιμούν μπλουζάκια με μεγάλα λογότυπα βαθμολογήθηκαν υψηλότερα στην προσπάθεια να βρουν ταίρι, χαμηλότερα όμως στο να βρουν μια γυναίκα και να κάνουν οικογένεια.
Οι άνδρες που θέλουν να επιδεικνύουν κυρίως τις επώνυμες μάρκες των ρούχων τους δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για ευκαιριακές σχέσεις, όπως προκύπτει από την έρευνα. Δεν θέλουν, δηλαδή, να επενδύσουν σε μακροχρόνιες σχέσεις που να έχουν μέλλον, και είναι επιρρεπείς στην απιστία.
Επιπλέον, είναι λιγότεροι αρεστοί στην κατηγορία των γυναικών που θέλουν να αποκτήσουν οικογένεια σε σχέση με τους άνδρες που φορούν ένα πουκάμισο με διακριτικό λογότυπο.
Ένας άλλος σκοπός της μελέτης -με επικεφαλής τον επιστήμονα εξελικτικής ψυχολογίας, Ντάνιελ Κρούγκερ- ήταν να διευκρινιστεί αν οι άνδρες που φορούν φανταχτερά ρούχα ήταν πιο ελκυστικοί στις γυναίκες ή αν οι γυναίκες προσελκύονταν περισσότερο από άνδρες που έχουν παχυλό πορτοφόλι και μπορούν να τους προσφέρουν ένα σταθερό οικονομικό μέλλον.
Η μελέτη επικεντρώθηκε στη μάρκα «Ralph Lauren» και στα διάσημα πουκάμισα και μπλουζάκια «polo» με το σήμα κατατεθέν της εταιρείας- το αλογάκι. Η επιστημονική ομάδα ζήτησε από μια ομάδα ανδρών να επιλέξει τι θα φορούσαν σε πάρτι και κοινωνικές εκδηλώσεις: ένα πουκάμισο με μεγάλο λογότυπο ή ένα μικρό.
Η έρευνα έδειξε ότι οι άνδρες προτίμησαν τα πουκάμισα με διακριτικό λογότυπο όχι μόνο για τα πάρτι αλλά και για διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις.