GNTM2: Το φιάσκο της ψηφοφορίας του τελικού- 400.000 μπήκαν ταυτόχρονα για να ψηφίσουν και «έριξαν» το σύστημα
Μπορεί οι διαβεβαιώσεις που είχαν τα στελέχη τoυ Star από τη συνεργαζόμενη αμερικάνικη πλατφόρμα Megaphone να ήταν σαφείς και καθησυχαστικές, ανεξάρτητα από τον αναμενόμενο όγκο των καταγεγραμμένων ψήφων, αλλά τελικά το σύστημα κατέρρευσε… Το φιάσκο του Μεγάλου Τελικού του GNTM2, το παρακολουθούσαν από το control λίγο πριν την έναρξη του προγραμματισμένου live, όλα τα ανώτερα στελέχη του καναλιού: ο γενικός διευθυντής Κάρολος Αλκαλάι, η διευθύντρια Προγράμματος Νάταλι Γούντφιλντ και η υπεύθυνη ελληνικού προγράμματος Κοραλία Γεωργακοπούλου.
Οταν ξεκίνησε η ψηφοφορία και οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις 350.000, το σύστημα κράσαρε και δεν μετέδιδε σαφή εικόνα της ροής της ψηφοφορίας. Τελικά, σύμφωνα με πληροφορίες, τα στελέχη του Star πήραν την πρωτοβουλία να μοιράσουν το νικητήριο έπαθλο στα δύο, στην Κάτια Ταραμπάνκο και την Άννα Μαρία Ηλιάδου που είχαν προβάδισμα στις προτιμήσεις των κριτών, απομακρύνοντας κάθε πιθανό σχόλιο περί στημένου διαγωνισμού.
Πάντως και πέρυσι στον αντίστοιχο τελικό του πρώτου GNTM, το ηλεκτρονικό σύστημα δεν είχε μπορέσει να υποστηρίξει τον όγκο των τηλεθεατών που ήθελαν να καταμετρηθεί η ψήφος τους διαδικτυακά.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Star, στην πλατφόρμα my.star.gr όπου διεξαγόταν η ψηφοφορία, μπήκαν 400.000 και πλέον ταυτόχρονοι χρήστες, ενώ το hashtag #GNTMgr, κατά τη διάρκεια του τελικού, κατέκτησε τη 2η θέση ως παγκόσμιο trend. Το live stream από τις σελίδες του GNTM στα social media είχε 423.000 προβολές. Οι αναρτήσεις του τελικού του GNTM 2 εμφανίστηκαν 4.892.254 φορές στα social media, με τους χρήστες να κάνουν 455.309 engagements.
Στους δείκτες τηλεθέασης, ο χθεσινός Τελικός του GNTM2, στις Γυναίκες 18 -24 πέτυχε μέσο όρο το εντυπωσιακό 89,6%.
Στο τέταρτο 1:00-1:15, σημείωσε 64,1% στο δυναμικό κοινό 18-54. Στο ίδιο τέταρτο σε επιμέρους κοινό (Γυναίκες 18-24), σημείωσε 97,6%.
Τον τελικό του GNTM 2 παρακολούθησαν έστω για ένα λεπτό 3,5 εκατομμύρια άτομα.Το Star σημείωσε μέσο όρο ημέρας (19/12/2019) 27,4% στο δυναμικό κοινό 18-54, το υψηλότερο ποσοστό μέσα στο 2019 για όλα τα κανάλια.