Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου, 2025 20:53
ΒόλοςΤοπικά

Καμπανάκι και από τους σιδηροδρομικούς για τα έργα αποκατάστασης του δικτύου






«Καμπανάκι» για έργα αποκατάστασης του σιδηροδρομικού δικτύου Θεσσαλίας, που δεν έχουν καν ξεκινήσει, μολονότι έχει παρέλθει σχεδόν ενάμιση χρόνος από τις καταστροφικές πλημμύρες του Σεπτεμβρίου του 2023, χτυπά ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας.

Υπενθυμίζεται ότι τόσο τα οδικά όσο και τα σιδηροδρομικά έργα αποκατάστασης έχουν «παγώσει» πριν καν στηθούν τα εργοτάξια. Εταιρείες κατέθεσαν ασφαλιστικά μέτρα για τους διαγωνισμούς του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που επέλεξε να προχωρήσει τα έργα προϋπολογισμού 1,35 δισ. ευρώ με πρόσκληση μόνο σε τέσσερις μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες, αφήνοντας εκτός μικρότερες και η προσφυγή αναμένεται να συζητηθεί στα τέλη του μήνα.

Με ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας ζητά επίσπευση των έργων για την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής σύνδεσης η οποία επί μήνες είναι ανύπαρκτη.

Συγκεκριμένα, αναφέρει:

«Εχοντας διανύσει 1,5 χρόνο από τις καταστροφικές πλημμύρες «Daniel» και «Elias» που έπληξαν την Θεσσαλία με αποτέλεσμα την ολοκληρωτική καταστροφή του σιδηροδρομικού δικτύου «Βόλου- Λάρισας» και «Καλαμπάκας – Παλαιοφάρσαλου» δεν έχει υπάρξει καμία εξέλιξη ως προς την έμπρακτη αποκατάστασή του έως σήμερα, αφήνοντας χωρίς σιδηροδρομική κάλυψη πόλεις όπως τον Βόλο, την Καρδίτσα, τα Τρίκαλα και την Καλαμπάκα.

Η συστηματική πολιτική αδιαφορία προς τον ΟΣΕ Βόλου και ευρύτερα του θεσσαλικού σιδηροδρόμου είναι γνωστή εδώ και χρονιά με εμφανείς αρνητικές επιπτώσεις στον οργανισμό, στις τοπικές κοινωνίες και στο επιβατικό κοινό. Ήδη στο νέο οργανόγραμμα του ΟΣΕ το τμήμα γραμμής Βόλου δεν θα υφίσταται ως αυτόνομο καθώς συγχωνεύεται με αυτό της Λάρισας, σε μια εποχή που η ανάπτυξη του τοπικού σιδηροδρόμου είναι επιτακτική ανάγκη τόσο για την μελλοντική ανασυγκρότηση του οργανισμού όσο και για τοπική κοινωνία γενικότερα , αντ’ αυτού βλέπουμε πισωγυρίσματα και πλήρη απαξίωση.

Ζητούμε:

  • Την επίσπευση των έργων αποκατάστασης του θεσσαλικού σιδηροδρομικού δικτύου
  • Την διατήρηση της αυτονομίας του τμήματος γραμμής Βόλου
  • Την μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων

Ο κύκλος της αδιαφορίας πρέπει να κλείσει και να ανοίξει ο κύκλος της δημιουργίας και της ανάπτυξης που επιβάλλει η εποχή που ζούμε, για έναν σύγχρονο σιδηρόδρομο!».