Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την τουριστική διαφήμιση της περιοχής σε αγορές στόχους θα αξιοποιήσει ο Δήμος Βόλου για την προσέλκυση επισκεπτών από το εξωτερικό με το άνοιγμα του τουρισμού το επόμενο Σάββατο 15 Μαΐου.
Η αξιοποίηση του διαδικτύου για την τουριστική προβολή του Δήμου Βόλου προβλέπεται στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2021 και θεωρείται εργαλείο ιδίως αυτή την περίοδο που προετοιμάζεται η επανεκκίνηση της λειτουργίας της τοπικής τουριστικής οικονομίας με τη σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων που εφαρμόστηκαν για την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Στην προχθεσινή συνεδρίαση της οικονομικής επιτροπής εγκρίθηκε το σχέδιο διαδικτυακής προβολής που στοχεύει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού σε μεμονωμένους επισκέπτες και σε συγκεκριμένες αγορές και πληθυσμό στόχο, που ικανοποιείται απόλυτα από το συνεχώς αναπτυσσόμενο κοινό που χρησιμοποιεί καθημερινά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, από την αμεσότητα της προσέγγισης και τη δυνατότητα της στόχευσης με βάση τα γεωγραφικά και δημογραφικά χαρακτηριστικά της ομάδας στόχου.
Συγκεκριμένα θα αξιοποιηθούν το Facebook και το Instagram με βάση τα οποία θα σχεδιαστεί και θα αναπτυχθεί διαφημιστική καμπάνια, θα δημιουργηθούν λογαριασμοί μέσω των οποίων θα διενεργείται η κάθε καμπάνια και στους οποίους θα αναρτάται υλικό, θα γίνουν πληρωμένες δημοσιεύσεις και δράσεις για την αύξηση του αριθμού των ακολούθων, ενώ θα παρακολουθούνται και θα μετριούνται τα αποτελέσματα των απηχήσεων και επιπρόσθετα θα επικοινωνούνται οι δράσεις σε κεντρικά ΜΜΕ.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό θα γίνουν συνολικά 25 αναρτήσεις από την έναρξη της λειτουργίας της τουριστικής περιόδου και για διάστημα 1,5 μήνα, δηλαδή τον Ιούνιο και τον Ιούλιο.
Οι αγορές στόχοι θα προσαρμοστούν με βάση την κατεύθυνση που θα δοθεί σε εθνικό επίπεδο, τις χρονικές ανάγκες και τάσεις και θα προσαρμόζονται κατά την πορεία της καμπάνιας. Ενδεικτικές αγορές στόχοι για τον Δήμο Βόλου θα είναι αρχικά η Ελλάδα, οι χώρες των Βαλκανίων και Ισραήλ, Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Βέλγιο και σταδιακά ενδεχόμενα θα διευρύνονται.
Επίσης το κοινό θα επιλέγεται με βάση συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, γεωγραφικό προφίλ με βάση την οδική εγγύτητα και την πληθυσμιακή συγκέντρωση (πρωτεύουσες χωρών, χιλιομετρική απόσταση κλπ), δημογραφικό προφίλ για παράδειγμα ηλικιακό εύρος, οικογενειακή κατάσταση, ενώ οι αναρτήσεις θα είναι προσαρμοσμένες ανά κοινό και θα παρακολουθείται η απόδοση της καμπάνιας. Η υπηρεσία θα κοστίσει συνολικά 9.300 ευρώ.
Οργανώνονται οι παραλίες
Στο μεταξύ, από την αντιδημαρχία Τουρισμού και το αρμόδιο τμήμα Τουρισμού, ξεκινά η οργάνωση των παραλιών προκειμένου να είναι έτοιμες για την υποδοχή των λουόμενων από την 1η Ιουνίου.
Ηδη έχει γίνει διαγωνισμός για την εγκατάσταση ναυαγοσωστών και του ενισχυμένου εξοπλισμού που προβλέπεται στις παραλίες Αγχιάλου, Χρυσής Ακτής Παναγιάς, Αλυκών (σε δύο σημεία), Αναύρου και στο Κερνάγιο και υπεύθυνοι ακτής θα υπάρχουν στις παραλίες Πλατανίδια, Σουτραλί, Πλάκες, Σωρό και Κριθαριά.
Προς το παρόν γίνεται συντήρηση και αντικατάσταση εξοπλισμού και το επόμενο χρονικό διάστημα να ξεκινήσει η εγκατάσταση των ομπρελών.
Φέτος, με την έναρξη της κολυμβητικής περιόδου και έως το τέλος της, στις 30 Σεπτεμβρίου, θα λειτουργήσουν ως πλήρως προσβάσιμες και για άτομα με αναπηρίες τέσσερις παραλίες, του Αναύρου, στο Καρνάγιο, στις Αλυκές και στη Ν. Αγχίαλο. Θα υπάρχουν διάδρομοι για αμαξίδια, ειδικά αμαξίδια για την είσοδο στη θάλασσα, σήμανση, ομπρέλες και WC για άτομα με αναπηρίες.