Κόμβος Νέας Ιωνίας ή κόμβος Καπούλα; – Τιμής ένεκεν λόγω συμβολής και οικογενειακής παράδοσης
Ελπίζουμε, ειλικρινώς, η τελευταία μεγαλειώδης δήλωση της ξεκούραστης προέδρου του παραρτήματος του ΤΕΕ να είναι προϊόν αδυναμίας σοβαρής και πειστικής απάντησης στα όσα ο προϊστάμενος της Βιώσιμης Κινητικότητας του Δήμου Βόλου, κ. Κώστας Καραγιάννης αποκάλυψε για τα ψεύδη της και όχι αδυναμία αντίληψης της πραγματικότητας. Εχει και μια ιδιότητα, τέλος πάντων…
Γιατί από τα όσα αναφέρονται σε ένα mail που έδωσε η ίδια στη δημοσιότητα ΟΥΔΕΜΙΑ συνεργασία προκύπτει μεταξύ της ίδιας και του κ. Καραγιάννη, παρά μόνο το ευγενικό «άδειασμα» του δεύτερου για παρατηρήσεις που έκανε.
Αν πάλι επιμένει ότι χάρις σε εκείνη το έργο πήρε «πράσινο φως» και ξεκινά, τότε θα πρέπει όλοι να σκεφτούμε σοβαρά να ονομάσουμε τον ένα κόμβο, μιας και βρίσκεται ακριβώς μπροστά από το παλιό Kοιμητήριο, με το οικογενειακό της επώνυμο, προς τιμήν της πολυθρύλητης παρουσίας του πατρός της στο συγκεκριμένο τομέα.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, θα μας μείνουν αλησμόνητες οι εποικοδομητικές της παρεμβάσεις για τους άλλους κυκλικούς κόμβους, όπου με το γνωστό ύφος της αυθεντίας προανήγγειλε καταστροφικά προβλήματα για το κυκλοφοριακό της πόλης.
Τα αποτελέσματα είναι ήδη γνωστά σε όλους και αποτυπώνονται πέραν της καθημερινότητάς μας και σε εκτεταμένη επιστημονική έρευνα, η οποία διενεργήθηκε από τη Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας του Δήμου Βόλου σε συνεργασία με το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας για τους τέσσερις πρώτους κυκλικούς κόμβους. Παρατηρήθηκε, λοιπόν, βελτίωση της κυκλοφοριακής ροής έως και 64%, μείωση του περιβαλλοντικού θορύβου έως και 43%, αύξηση του επιπέδου εξυπηρέτησης έως δύο κατηγορίες, σημαντικός περιορισμός των τροχαίων ατυχημάτων και εκμηδενισμός των περιστατικών που συνδυάζονται με επιπτώσεις στην ανθρώπινη ζωή.