Στο πλαίσιο της παροχής υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας και αλληλεγγύης η Δημοτική Αρχή του Βόλου προχωρεί από σήμερα στη λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου όπου θα καταγράφονται και εν συνεχεία θα διανέμονται στην κατά περίπτωση αρμόδια υπηρεσία τα αιτήματα και οι ανάγκες των κατοίκων του Βόλου που ανήκουν στις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες, αδυνατούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν και των απόρων και οικονομικά αδύναμων.
Ετσι στο Κέντρο Κοινότητας Βόλου θα λειτουργούν καθημερινά, από τις 8 το πρωί έως τις 10 το βράδυ, σε δύο βάρδιες, δύο τηλεφωνικές γραμμές και συγκεκριμένα οι αριθμοί 24213 – 53140 και 24213 – 53158.
Στις γραμμές αυτές οι πολίτες που έχουν ανάγκη θα μπορούν να ενημερώνουν για το πρόβλημα τους (τρόφιμα, φάρμακα, μετακινήσεις σε δομές Υγείας κλπ) και στη συνέχεια θα εξυπηρετούνται μέσω του δικτύου των κοινωνικών δομών του Δήμου Βόλου («Βοήθεια στο Σπίτι», Κοινωνικό Παντοπωλείο, Κοινωνικό Φαρμακείο, ΚΕΠ Υγείας) που λειτουργούν έστω και με μειωμένο, λόγω έκτακτων συνθηκών και μέτρων, για την προστασία του κοινωνικού συνόλου από τη διάδοση του ιού COVID-19, προσωπικό.
Θεωρούμε αυτονόητο ότι οι πολίτες θα πρέπει να σεβαστούν τον αγώνα όλων αυτών των ανθρώπων, που υπό πραγματικά αντίξοες συνθήκες, είναι στην πρώτη γραμμή για να τους εξυπηρετήσουν και να μην απασχολούν τις υπηρεσίες με παράλογα και εξωπραγματικά αιτήματα, παρά μόνο για σοβαρές και έκτακτες περιπτώσεις ανάγκης.
Να συνειδητοποιήσουν όλοι ότι υπάρχουν εκατοντάδες συμπολιτών μας με πραγματικές ανάγκες, τους οποίους οφείλουμε να προστατεύσουμε, ιδιαίτερα σε αυτή την εξαιρετικά κρίσιμη περίοδο.