Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου, 2024 03:29
Άλλες Ειδήσεις

LinkedIn: Πέντε μεγάλα λάθη που γίνονται όταν πιάνει κάποιος δουλειά

Σε μια νέα εργασιακή θέση χρειάζεται μια περίοδος προσαρμογής ώστε να εγκλιματιστεί κανείς τόσο με τους συνεργάτες του όσο και με τα νέα του καθήκοντα





Ηαναζήτηση μιας θέσης εργασίας είναι δύσκολη – ειδικά τη σήμερον ημέρα, που η προσφορά είναι μεγάλη, ενώ η ζήτηση περιορίζεται σε λιγοστά και εξειδικευμένα πόστα. Σε κάθε περίπτωση, όταν βρίσκεται κάποια δουλειά ή γίνεται εφικτή κάποια πρόσληψη, σύμφωνα με το LinkedIn, έχεις δύο εβδομάδες για να κάνεις καλή εντύπωση στον νέο σου εργασιακό σου χώρο.

Σύμφωνα με το Inc.com, οι υπάλληλοι που εντάχθηκαν πρόσφατα σε ένα εργασιακό περιβάλλον συνηθίζουν να υποκύπτουν σε 5 δημοφιλή λάθη. Αλλωστε, σε μια νέα εργασιακή θέση χρειάζεται μια περίοδος προσαρμογής ώστε να εγκλιματιστεί κανείς τόσο με τους συνεργάτες του όσο και με τα νέα του καθήκοντα. Ωστόσο, κάντε τον κόπο να διαβάσετε τα πέντε συχνότερα λάθη:

  • Συμπεριφέρεστε σαν να τα ξέρετε όλα: Κανείς δεν θέλει στο γραφείο έναν άνθρωπο που τα ξέρει όλα. Πολλοί νεοπροσληφθέντες τείνουν ορισμένες φορές από υπερβάλλοντα ζήλο και ενθουσιασμό να θεωρούν ότι γνωρίζουν τα πάντα! Οι εταιρείες, από την άλλη, προτιμούν να δουν άτομα τα οποία είναι πρόθυμα να μάθουν.
  • Δεν κάνετε ερωτήσεις και αποτυγχάνετε να αποσαφηνίσετε τις προσδοκίες: Πολλές φορές οι άνθρωποι δεν ζητούν βοήθεια και δεν κάνουν ερωτήσεις για να μη φανούν ότι δεν είναι ικανοί και ότι δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις της νέας δουλειάς. Αυτό όμως έχει ως συνέπεια να υποκύψουν σε λάθη και να κάνουν την κατάσταση χειρότερη.
  • Προσπαθείτε να επιβάλετε τις ιδέες σας πριν ακόμη μάθετε τη δουλειά: Ποτέ οι ακραίες αντιδράσεις δεν ωφελούν. Μη σας πιάνει υπέρμετρος ενθουσιασμός. Αφήστε τους γύρω σας να δείξουν πρώτα τα βασικά και εσύ μετά πείτε τις ιδέες σας.
  • Αναλαμβάνετε πολλές αρμοδιότητες και καθήκοντα από νωρίς: Μη δεσμεύεστε για πράγματα που δεν μπορείτε να φέρετε εις πέρας. Πολλές φορές, ξεκινώντας μια νέα δουλειά επιδιώκετε να δείξετε ότι τα έχετε όλα υπό έλεγχο και προσπαθείτε να αναδείξετε όλες τις ικανότητές σας από την αρχή. Οταν όμως αναλαμβάνετε περισσότερα από όσα μπορείτε, τότε είναι σίγουρο ότι δεν θα μπορέσετε να είστε αποδοτικοί.
  • Αγνοείτε του κανόνες του εργασιακού περιβάλλοντος: Είναι δύσκολο να πετύχετε την τέλεια ισορροπία ανάμεσα στον εαυτό σου και τον επαγγελματικό εαυτό σου. Δώστε χρόνο στον εαυτό σας να επεξεργαστείτε τα νέα δεδομένα της νέας σας εργασίας και μη νιώθετε τόσο άνετα από πολύ νωρίς. Σε κάθε δουλειά υπάρχουν κάποιοι άγραφοι κανόνες.