Από τον Δήμαρχο Βόλου, κ. Αχιλλέα Μπέο σε απάντηση ενός αισχρού και συκοφαντικού δημοσιεύματος, όπως το χαρακτηρίζει, σε Μέσο της οικογένειας Καρεκλίδη, έγινε η ακόλουθη δήλωση:
“Ξεπέρασε κάθε όριο ανοχής η βρομιά και η αλητεία της οικογένειας Καρεκλίδη, των γνωστών φοροφυγάδων που ανενόχλητοι ζουν παρασιτικά σε βάρος των πολιτών του Βόλου, παίρνοντας επιταγές ευκολίας (!) με εργολάβους δημοσίων έργων και πολιτικούς, με το νέο άκρως συκοφαντικό και δυσφημιστικό δημοσίευμα σε βάρος μου, που με εμφανίζει να προβαίνω σε χαριστική ρύθμιση υπέρ ενός επιχειρηματία της πόλης μας γιατί με φιλοξένησε στο ξενοδοχείο του.
Ξεκαθαρίζω ότι η ρύθμιση των οφειλών που έγινε από τον συγκεκριμένο επιχειρηματία έγινε με βάση το άρθρο 110 του Ν.4611/2019 που ασφαλώς δεν ψήφισα ούτε εγώ, ούτε κανείς άλλος από τη Δημοτική Αρχή, αλλά ψηφίστηκε από την ελληνική Βουλή και ισχύει για το σύνολο των Δήμων της χώρας. Με το Νόμο αυτό ρυθμίστηκαν οι οφειλές ΟΛΩΝ των πολιτών και επιχειρήσεων προς τους Δήμους με τη δυνατότητα να τις αποπληρώσουν σε 100 δόσεις, αφού προηγουμένως έγιναν οι περικοπές των προσαυξήσεων και προστίμων που και πάλι ο ίδιος Νόμος προβλέπει και είναι κοινές για ΟΛΟΥΣ.
Το γεγονός ότι η έγκριση έγινε από την Οικονομική Επιτροπή στις 16 Μαρτίου οφείλεται στο ότι για μεγάλα ποσά οφειλών απαιτείται επικαιροποίηση της αίτησης, που ούτως ή άλλως είχε κατατεθεί εμπρόθεσμα, και μαζί με την συγκεκριμένη εγκρίθηκαν δεκάδες αιτήσεις ρύθμισης οφειλών ισάριθμων επιχειρήσεων της περιοχής μας.
Αντιλαμβάνεται, λοιπόν, κανείς ότι για τον αμφιλεγόμενο, για πολλά, Αρχιμήδη Καρεκλίδη τέτοια επίδειξη αισχρότητας, κακοήθειας και διαστροφής, δεν δικαιολογείται ούτε από πιθανές ιδιαίτερες πλευρές της προσωπικότητας του. Ετσι λοιπόν σύντομα, ευθύς ως αποκατασταθεί η κανονικότητα στη λειτουργία και της Δικαιοσύνης, θα κληθεί να αντιμετωπίσει μήνυση και αγωγή και να αποδείξει τους άθλιους ισχυρισμούς του, που προφανώς τους έχει υπόψη του από το περιβάλλον στο οποίο… ανδρώθηκε.
ΥΓ. Επειδή πολύ ασχολείται με το δάχτυλό μου, αν το κουνάω και που, αν θέλει ας μας εξηγήσει τον λόγο. Εμείς τον φανταζόμαστε, αλλά πάλι κανείς δεν μπορεί να ξέρει σίγουρα…”