Και όταν έλεγξε τον τραπεζικό του λογαριασμό, έγινε έξαλλος όταν ανακάλυψε ότι το προσωπικό σερβιρίσματος είχε προσθέσει και φιλοδώρημα… 150 λιρών!
«Μας τσίμπησαν, θα έπρεπε να βάλουν προειδοποιητικές πινακίδες», δήλωσε στη «Sun Online». «Είναι παγίδα για τους τουρίστες… Είναι πιο ακριβό από το Ritz στο Παρίσι, αλλά το φαγητό δεν τρώγεται».
Ο γαλλικής καταγωγής τουρίστας, ο οποίος διατηρεί επίσης επιχείρηση εστιατορίου, παρήγγειλε ένα μπουκάλι κρασί και δύο Pina Colada πριν, όπως λέει, ο σερβιτόρος τους «πιέσει» να παραγγείλουν κάποια πιάτα με θαλασσινά. «Συνειδητοποιήσαμε ότι ήταν ακριβό, αλλά ήμασταν σε διακοπές και μας άρεσε, υπήρχε ωραία μουσική και σκεφτήκαμε να μείνουμε», είπε. «Ο σερβιτόρος ήταν ακόμα πολύ ευχάριστος και μας πρότεινε να παραγγείλουμε μερικά πιάτα».
Αλλά όταν έφτασε το φαγητό τους, ο Ντέιβιντ και η οικογένειά του απογοητεύτηκαν με τα… «μασημένα» καλαμαράκια που τους έδωσαν. Ένα εξίσου τεράστιο πιάτο με ένα άψητο και άγευστο χταπόδι έφτασε επίσης, στο τραπέζι τους, μαζί με ένα πιάτο ζυμαρικών, που ήταν «ακατάλληλο για κατανάλωση». Για επιδόρπιο, έλαβαν μια πιατέλα με φρούτα που έμοιαζε θλιβερή μαζί με τροπικό φρούτο αξίας 210 λιρών.
Και όταν έφτασε ο λογαριασμός, η απογοήτευση του Ντέιβιντ μετατράπηκε σε θυμό. «Ο λογαριασμός των 1.205,60 ευρώ (1.018,34 λίρες) ήταν στα ελληνικά, φυσικά, και δεν είχα άλλη επιλογή από το να τον πληρώσω», είπε. «Την επόμενη μέρα, αφού έλεγξα τον τραπεζικό μου λογαριασμό, συνειδητοποίησα ότι μου χρέωσαν 1.387,59 ευρώ (1.172,86 λίρες)», πρόσθεσε, καθώς ανακάλυψε ότι ο σερβιτόρος είχε χρεώσει -χωρίς να ρωτήσει – ένα φιλοδώρημα άνω των 150 λιρών.
Ο 50χρονος είπε ότι το προσωπικό έμοιαζε «φοβιστικό» και ανησυχούσε «για το τι θα συνέβαινε αν δεν πλήρωνε».
Ο ιδιοκτήτης του DK Oyster Bar, Δημήτρης Καλαμαράς αναγκάστηκε πρόσφατα να υπερασπιστεί τις τιμές του εστιατορίου που ξεπερνούν κατά πολύ τα όρια, αφού κατηγορήθηκε ότι εξαπατά τουρίστες και βλάπτει τη φήμη της Μυκόνου.
Αναφέροντας ότι οι τιμές του είναι απλώς «πέρα από τον προϋπολογισμό» ορισμένων επισκεπτών του, ο Καλαμαράς έκανε λόγο για «influencers που θέλουν να γίνουν διάσημοι» με αυτό τον τρόπο.
Κατηγόρησε, επιπλέον, πολλούς από τους κριτικούς του στο TripAdvisor ότι λένε ψέματα και δήλωσε ότι μετά από «δεκάδες» παρόμοιους «ψευδείς» ισχυρισμούς, είχε εγκαταστήσει τρεις πινακίδες στην είσοδο του εστιατορίου με τις τιμές του.