Τα περιοριστικά μέτρα προκαλούν καθυστερήσεις στην υποβολή προσφορών για διαγωνισμούς μεταξύ των οποίων και στον πολύπαθο διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ για την ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση – τηλεδιοίκηση, κ.α. της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου, προϋπολογισμού 66,85 εκατ. ευρώ.
Οι προσφορές είχαν προγραμματιστεί για την προσεχή Δευτέρα, αλλά μετατέθηκαν για την 1η Φεβρουαρίου.
Ο διαγωνισμός της ΕΡΓΟΣΕ για το τμήμα Λάρισα – Βόλος εντάσσεται στο πρώτο κύμα διαγωνισμών της ΕΡΓΟΣΕ μαζί με την αναβάθμιση του τμήματος Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) – Οινόη προϋπολογισμού 100 εκατ. ευρώ (χωρίς τη σύνδεση με ΣΚΑ), το σύστημα τηλεπικοινωνιών (GSM-R και η προμήθεια φορητού εξοπλισμού) στα τμήματα Τιθορέα – Δομοκός, Κιάτο – Πάτρα και Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, προϋπολογισμού 46 εκατ. ευρώ (προκηρύχθηκε αυτή την εβδομάδα), τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Ροδοδάφνη – Ρίο, προϋπολογισμού 117 εκατ. ευρώ, η δεύτερη φάση αναβάθμισης του σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών και η σύνδεση με το μετρό, προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ.
Z.H. thessaliaeconomy.gr