Σε απίστευτη περιπέτεια υποβλήθηκε 69χρονος Βολιώτης όταν την περασμένη εβδομάδα πήγε σε Αυτόματο Μηχάνημα Ανάληψης Χρημάτων (ΑΤΜ) έξω από μάρκετ στη Νέα Ιωνία, προκειμένου να πληρωθεί τη σύνταξή του.
Το μηχάνημα κράτησε την κάρτα του και παράλληλα δέσμευσε το ποσό των 400 ευρώ που είχε αιτηθεί να πάρει, με την Τράπεζά του να τον ενημερώνει πως θα πάρει πίσω τα χρήματά του, αλλά αυτό θα συμβεί σε διάστημα έως 40 ημερών!
«Εχει ενημερωθεί η εταιρεία διαχείρισης των ΑΤΜ που είναι εγκατεστημένα εκτός Τραπέζης και ελέγχει το περιστατικό. Αν αυτό συνέβαινε σε αυτόματο μηχάνημα έξω από Τράπεζα η πληρωμή σας θα τακτοποιούταν άμεσα και συγκεκριμένα εντός δύο- τριών ημέρων. Τώρα όμως δεν είμαστε αρμόδιοι εμείς για να σας εξυπηρετήσουμε, καθώς η διαχείριση των αυτόματων μηχανημάτων σε εξωτερικούς χώρους εκτός Τραπεζών έχει ανατεθεί σε εταιρεία», ήταν χαρακτηριστικά η απάντηση που έλαβε ο 69χρονος, όταν απευθύνθηκε
στην Τράπεζα για να λυθεί το πρόβλημα.
Ο συνταξιούχος πήρε το υπόλοιπο ποσό της σύνταξής του από το ταμείο του υποκαταστήματος με τον λογαριασμό και στη συνέχεια υποχρεώθηκε να συγκεντρώσει και να προσκομίσει σειρά δικαιολογητικών προκειμένου να εκδώσει νέα κάρτα. Σήμερα, μία εβδομάδα μετά, περιμένει ακόμη να πάρει πίσω το ποσό που του κράτησε το μηχάνημα.
Ο ίδιος δεν μπορεί να φαντασθεί τι θα συνέβαινε, αν το μηχάνημα του κρατούσε μεγαλύτερο ποσό ή και ολόκληρη τη σύνταξή του. «Δηλαδή θα ήμουν απλήρωτος για 40 μέρες χωρίς να φέρω απολύτως καμία ευθύνη; Πως είναι δυνατό να παρουσιάζεται ζημιά στο μηχάνημα και ο πελάτης να μην τακτοποιείται αμέσως;», διερωτάται.
Το πιο περίεργο απ’ όλα είναι το γεγονός πως το μηχάνημα ενώ κράτησε τη δική του κάρτα στη συνέχεια λειτούργησε κανονικά και η κυρία που περίμενε για να εξυπηρετηθεί μετά από εκείνον πραγματοποίησε τη συναλλαγή της κανονικά. «Πως είναι δυνατό το μηχάνημα τη μία στιγμή να μη λειτουργεί και την άλλη να εξυπηρετεί κανονικά;» διερωτάται ακόμη.