Νόμος – τρόμος για τους social influencers: Θα τους υποχρεώνει να αναφέρουν ότι έβαλαν φίλτρα
Νόμος… τρόμος για τους social influencers στη Νορβηγία, που θα πρέπει να ξεχάσουν τις ατελείωτες τεχνικές ρετούς που έκρυβαν τις ρυτίδες και τις κάθε λογής ατέλειές τους.
Ο νόμος που τίθεται σε ισχύ στη Νορβηγία θα σημαίνει ότι όσοι έχουν μεγάλη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν θα μπορούν να δημοσιεύσουν τροποποιημένες φωτογραφίες τους χωρίς μια επισήμανση του τι έχουν κάνει… Οι κανόνες θα επηρεάσουν οιεσδήποτε πληρωμένες αναρτήσεις σε όλες τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ως μέρος μιας προσπάθειας «μείωσης της πίεσης για το σώμα» μεταξύ των νέων. Επηρεάζουν επίσης όποιον δημοσιεύει μια προωθημένη πληρωμή στα κοινωνικά μέσα – συμπεριλαμβανομένων πολλών influencers, ηθοποιών και τραγουδιστών.
Οι νέες απαιτήσεις εγκρίθηκαν ως τροποποίηση της διάταξης της σκανδιναβικής χώρας για το μάρκετινγκ. Ο βασιλιάς θα αποφασίσει πότε θα τεθούν σε ισχύ.
Κυβερνητικός ιστότοπος αναφέρει ότι ο στόχος είναι να βοηθήσει ώστε να μειωθεί η πίεση στην κοινωνία λόγω των «εξιδανικευμένων ανθρώπων στη διαφήμιση».
«Μεταξύ άλλων, καθιερώνεται η προϋπόθεση για την επισήμανση ρετουσαρισμένων διαφημίσεων, ή αλλιώς χειραγωγημένων διαφημίσεων, όταν αυτό σημαίνει ότι το σώμα του ατόμου στις διαφημίσεις αποκλίνει από την πραγματικότητα όσον αφορά το σχήμα του σώματος, το μέγεθος και το δέρμα», προσθέτει. Θα καλύπτει φίλτρα, όπως αυτά που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στην εφαρμογή Snapchat.
Θα μπορούσε όμως μια δήλωση αποποίησης ευθυνών που αναφέρει ότι η ανάρτηση έχει φιλτραριστεί ή τροποποιηθεί να βελτιώσει την αυτοεκτίμηση των χρηστών;
Μιλώντας στο BBC μια social influencer, η Μαντελίν, πιστεύει ότι οι νέες απαιτήσεις θα σημαίνουν ότι οι influencers στη Νορβηγία θα είναι πλέον λιγότερο πιθανό να επεξεργαστούν τις φωτογραφίες τους. «Θα ντρέπονται πολύ για να το παραδεχτούν, οπότε θα επεξεργαστούν λιγότερο, όπως θα έπρεπε», είπε.
Πηγή: bbc.com