Με στόχο την ανάδειξη του Βόλου και του Πηλίου ως αυθεντικού προορισμού για ταξιδιώτες, ξεκίνησε η παρουσία του Δήμου Βόλου, μέσω της Αντιδημαρχίας Τουρισμού, στο road show ”Choose Greece”.
Η δράση ήταν στοχευμένη στα τουριστικά γραφεία του Μονάχου και της ευρύτερης περιοχής της Γερμανίας, τα οποία είχαν προσκληθεί να συμμετέχουν σε ατομικές συναντήσεις με εκπροσώπους του Βόλου – Πηλίου και της Κρήτης, οι οποίοι ήταν οι δύο προορισμοί που εκπροσώπησαν την Ελλάδα στην εκδήλωση. Η συμμετοχή ήταν μεγάλη καθώς πάνω από 35 Γερμανικά γραφεία τουρισμού, αλλά και πλήθος δημοσιογράφων συμμετείχαν στην εκδήλωση. Ο Δήμος Βόλου, εκτός από την παρουσία του στις διμερείς συναντήσεις με τα γραφεία τουρισμού, είχε την ευκαιρία ως τιμώμενη περιοχή να παρουσιάσει τον Βόλο και το Πήλιο στο σύνολο των παρευρισκομένων, ενώ με κληρώσεις πακέτων δώρων σχημάτισε μικρά προγράμματα εξοικείωσης στους travel agents που παραβρέθηκαν.
Στο πλαίσιο αυτό, παρουσιάστηκαν στα ταξιδιωτικά γραφεία της Βαυαρίας, τα οποία ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα, όλες οι δυνατότητες διαμόρφωσης ενός εμπλουτισμένου προγράμματος διακοπών, ενισχύοντας το κλασικό μοντέλο Ήλιος- Θάλασσα με εμπειρίες, αξιοποιώντας το τρενάκι του Πηλίου, τις υπαίθριες δραστηριότητες, την τοπική γαστρονομία, τα πολιτιστικά στοιχεία, αναδεικνύοντας την ποικιλομορφία του βουνού και την ασφάλεια των υποδομών της τουριστικής πόλης του Βόλου. Παράλληλα, προβλήθηκε η επαναληψιμότητα των επισκέψεων στην περιοχή, βασικό χαρακτηριστικό στοιχείο του δεσμού που αναπτύσσει ο τόπος με τους επισκέπτες του, ως ένα κίνητρο που μπορούν να αξιοποιήσουν τα γραφεία τουρισμού της Γερμανίας ώστε να ισχυροποιήσουν την σχέση τους με τους πελάτες τους. Η προσπάθεια κατευθύνθηκε στην κινητοποίηση των γραφείων της περιοχής της Βαυαρίας ώστε να εντάξουν τον Βόλο και το Πήλιο στα προγράμματα τους, στην επέκταση του χρόνου παραμονής των επισκεπτών στην περιοχή με εμπλουτισμένα προγράμματα διακοπών και στην αξιοποίηση της αεροπορικής σύνδεσης με σκοπό την διατήρηση της.
Ειδικά η ανάδειξη της αεροπορικής σύνδεσης συνεχίζει να είναι βασική καθώς και την νέα χρονιά διατηρείται η ευκαιρία εύκολης πρόσβασης του Μονάχου με τον προορισμό. Οι πτήσεις Μόναχο (MUN)- Αγχίαλος (VOL) έχουν ήδη ανακοινωθεί από την εταιρεία Condor Airlines. Είναι εβδομαδιαίες και έχουν προγραμματιστεί από τις 21 Μαΐου και κάθε Τρίτη μέχρι 1 Οκτωβρίου. Η άφιξη από το Μόναχο στο αεροδρόμιο του Βόλου προγραμματίζεται στις 9:05 και η πτήση αναχωρεί στις 10:00 από τον Βόλο για το Μόναχο.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων της Ελληνικής Ορθόδοξης εκκλησίας των Αγίων Πάντων του Μονάχου, δίνοντας ένα καθαρό Ελληνικό στίγμα στην προσπάθεια. Εκτός από τους επαγγελματίες, την εκδήλωση παρακολούθησαν εκπρόσωποι και φορείς της Ελλάδας στην Γερμανία και συγκεκριμένα ο Πρωτοπρεσβύτερος του Οικουμενικού Θρόνου π. Απόστολος Μαλαμούσης, Υπεύθυνος Βαυαρίας για τις Δημόσιες Σχέσεις της Μητρόπολης, ο κ. Γεώργιος Μεχτερίδης του Εμπορικού Τμήματος του Προξενείου Μονάχου, και μέλη του Πανθεσσαλικού Συλλόγου Μονάχου και Περιχώρων με τους οποίους διερευνήθηκε η δυνατότητα συνεργασιών ενώ ήδη προγραμματίστηκαν δράσεις που αφορούν επόμενες πρωτοβουλίες προβολής.
Όπως δήλωσε η Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Βόλου κ. Μελπομένη Λαζάρου, “Ο Δήμος Βόλου συμμετέχει στην δράση με πρώτη στάση το Μόναχο, έχοντας πάντα ως στόχο την προβολή ολόκληρου του προορισμού Βόλου και Πηλίου, γνωρίζοντας ότι μαζί μπορούμε να είμαστε ισχυροί και να πετύχουμε περισσότερα. Σκοπός μας είναι να είμαστε μαζί, δυναμικά, παντού!”
Ο Δήμος Βόλου ανέλαβε την συμμετοχή στην δράση με το Τμήμα Τουρισμού και εκπρόσωπο τον κ. Παπαμακάριο Γεώργιο, αναλαμβάνοντας την αποστολή δώρων για κάθε συμμετέχοντα και των πληροφοριακών εντύπων, την δημιουργία του οπτικού υλικού, την παρουσίαση του προορισμού και την συμμετοχή στις επαφές με τους επαγγελματίες και τους εκπροσώπους της τοπικής κοινότητας.
Η δράση υλοποιήθηκε και με την συμβολή της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Μαγνησίας με την παρουσία του προέδρου της κ. Γιώργου Ζαφείρη στην παρουσίαση του προορισμού, στις συναντήσεις τους επαγγελματίες αλλά και με την χορηγία δώρων μέσω των μελών της, στις κληρώσεις που πραγματοποιήθηκαν για τους συμμετέχοντες. Επίσης το Επιμελητήριο Ν.Μαγνησίας με την κ. Θέκλα Καμμένου, συμμετείχε στην εκδήλωση με παράλληλη και αυτόνομη δυνατότητα επαγγελματικών συναντήσεων, ενισχύοντας την παρουσία του προορισμού στην Γερμανική αγορά.
Το Μόναχο ήταν ο πρώτος σταθμός του road show, ενώ το επόμενο διάστημα ακολουθούν αντίστοιχες στοχευμένες προσπάθειες στην Βαρσοβία και στο Βελιγράδι.