Την απάντησή του στη Λαϊκή Συσπείρωση Βόλου για το Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης δίνει ο Γιώργος Μουλάς, Αντιδήμαρχος Πολεοδομικού Σχεδιασμού, Βιώσιμης
Κινητικότητας και Κυκλοφοριακών Θεμάτων του Δήμου Βόλου.
Όπως αναφέρει:
Επανέρχεστε, στο θέμα του νέου Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης της πόλης με τρόπο που δεν βοηθάει στην επισήμανση τυχόν προβλημάτων και την επίλυση αυτών. Το να διαρρηγνύετε τα ιμάτια σας για τους υπαλλήλους της Εφορίας δεν σας βοηθάει στην άγρα ψήφων. Φτάνετε δε στο σημείο να αναφέρετε αστεία επιχειρήματα που θα έπρεπε να αποφύγετε για λόγους πολιτικής σοβαρότητας. Στην περιοχή της Ελεγχόμενης Στάθμευσης κτυπά η καρδιά της πόλης, όπου καθημερινά προσέρχονται για εργασία πλήθος εργαζομένων τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Το να επικεντρώνετε το ενδιαφέρον σας στην Εφορία δημιουργεί πολλά ερωτηματικά.
Το νέο Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης, το οποίο πρόκειται να εφαρμοστεί και να λειτουργήσει στην πόλη του Βόλου έχει εγκριθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο μετά από διεξοδική συζήτηση όλων των προβλημάτων και προτάσεων. Δεν κομίζομε γλαύκας εις Αθήνας αφού το Σύστημα εφαρμόζεται με μεγάλη επιτυχία ήδη σε άλλες πόλεις του εξωτερικού και της Ελλάδας έχοντας προσφέρει σημαντικά στην εύρυθμη λειτουργία της κυκλοφορίας στο κέντρο των πόλεων, συμπεριλαμβανομένου του Δήμου Πατρέων, όπου ο Δήμαρχος είναι από τον πολιτικό σας χώρο, από το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας.
Εφαρμόζεται και στον Βόλο εδώ και δεκαετίες με τα όσα προβλήματα υπήρξαν.
Για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος, που αφορά την αέρια ρύπανση, η απομάκρυνση, κατά το δυνατόν περισσότερο, των τροχοφόρων από το Κέντρο κρίνεται επιτακτική ανάγκη. Η αποσυμφόρηση του κέντρου της πόλης από τα αυτοκίνητα είναι ένας στόχος, που υπάρχει εδώ και χρόνια, όπως γίνεται σε όλες τις πόλεις του Εξωτερικού και της Ελλάδας. Να ληφθεί υπ΄όψη, ότι ο μεγαλύτερος παράγοντας στην αέρια ρύπανση του Βόλου είναι τα καυσαέρια των αυτοκινήτων σύμφωνα με τη μελέτη του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Φυσικά, θα προκύψουν προβλήματα, όπως συνέβη, όπου έχει εφαρμοστεί. Υπάρχει αρκετή εμπειρία από προηγούμενες εφαρμογές του Συστήματος στον Βόλο αλλά οι συνθήκες προφανώς έχουν αλλάξει. Οι μεταβολές, που θα προκύψουν στην καθημερινή ζωή της πόλης θα είναι παρόμοιες με εκείνες, που προέκυψαν με την εφαρμογή της Ελεγχόμενης Στάθμευσης κατά το παρελθόν. Η αντιμετώπιση των προβλημάτων θα γίνεται πάντα με γνώμονα το συμφέρον του κοινωνικού συνόλου, χωρίς ταξικές και συντεχνιακές διακρίσεις ούτε με λαϊκίστικες μεθόδους, αλλά με δημοκρατικό τρόπο.