Με την ένδειξη 0.78 μιλιγκράμ ανά λίτρο εκπνεόμενου αέρα, δηλαδή οκτώ φορές πάνω από το όριο, χωρίς άδεια κυκλοφορίας με αντίγραφα πινακίδων, χωρίς ασφάλεια, με ληγμένο το ΚΤΕΟ και τον αριθμό πλαισίου να είναι ακαταχώρητος στα τερματικά της Τροχαίας, κυκλοφορούσε ο 64χρονος οδηγός της νταλίκας που τα ξημερώματα της που τα ξημερώματα της Τετάρτης έχασε τον έλεγχο του βαρέος οχήματος, και βρέθηκε στο αντίθετο ρεύμα παρασύροντας δύο ΙΧ αυτοκίνητα και στέλνοντας στο θάνατο τους δύο οδηγούς και στην εντατική μια 34χρονη γυναίκα.
Non stop οδήγηση χωρίς ξεκούραση
‘Οπως φαίνεται από τη δικογραφία που παρουσιάζει το Protothema.gr, στις 12 Φεβρουαρίου, μερικές εκατοντάδες μέτρα από το σημείο του τροχαίου δυστυχήματος, ο 64χρονος είχε εντοπιστεί πάλι να οδηγεί έχοντας αλκοόλ στο αίμα του 0,28 μιλιγκράμ ενώ όπως καταθέτει αστυνομικός “Έκανα έλεγχο στους ταχογράφους των τελευταίων 28 ημερών και διαπίστωσα ότι την 27 και 28 Απριλίου οδηγούσε 17 ώρες και 19 λεπτά, συνολικά μέσα στην ημέρα οδηγούσε πέντε ώρες και 48 λεπτά χωρίς να πραγματοποιήσει έγκυρο και επαρκές διάλειμμα καθώς και να αναπαύεται για μια ώρα αντί για εννέα ημερησίως. Επιπλέον στις 6 Απριλίου οδηγούσε συνεχόμενα για έξι ώρες χωρίς να πραγματοποιήσει το προβλεπόμενο διάλειμμα, στις 30 Απριλίου οδηγούσε συνεχόμενα για επτά ώρες και πενήντα λεπτά χωρίς διάλειμμα όπως επίσης και να αναπαύεται για το ίδιο διάστημα. Τέλος στις 2 Μαρτίου οδηγούσε συνολικά μέσα στην ημέρα δέκα ώρες και δεκαπέντε λεπτά χωρίς να πραγματοποιήσει το προβλεπόμενο διάλειμμα”.
Τι λένε οι αυτόπτες μάρτυρες
Συγκλονιστικές είναι οι καταθέσεις που δίνουν αυτόπτες μάρτυρες. Χαρακτηριστικά όπως αναφέρει 47χρονος ιδιωτικός υπάλληλος “ο οδηγός της νταλίκας ήταν περίπου 55 ετών και μετά το ατύχημα άργησε να κατέβει από το όχημα του, ενώ μου έκανε εντύπωση πως όταν κατέβηκε δεν ασχολήθηκε καθόλου με τους τραυματίες” ενώ για το πως έγινε το σκηνικό επισημαίνει “Οδηγούσα το όχημα μου κινούμενος επί της λεωφόρου Κηφισού στο ρεύμα προς Πειραιά. Εκατό μέτρα πριν φθάσω στην έξοδο για την Πέτρου Ράλλη για να εισέλθω στον παράδρομο προς ΙΚΕΑ, βλέπω από το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας μια νταλίκα να καβαλάει την κεντρική νησίδα με το εμπρόσθιο μέρος της και να εισέρχεται κάθετα στο ρεύμα του Κηφισού προς Πειραιά. Τη στιγμή που εισήλθε στο αντίθετο ρεύμα, συγκρούστηκε με δύο αυτοκίνητα που κινούνταν στο ρεύμα του Κηφισού προς Πειραιά, βρίσκοντας τα με τον τράκτορα και τα εξέτρεψε και τα δύο, το ένα προς τις δεξιές μπαριέρες και το άλλο στην κεντρική νησίδα της λεωφόρου Κηφισού”.
Ένας από τους αστυνομικούς που βρέθηκε στο σημείο λίγα λεπτά μετά την πρόσκρουση αναφέρει πως “Μετά το ατύχημα ο οδηγός εξήλθε της θέσης του οδηγού και ήταν εμφανώς μεθυσμένος”.
Ο 64χρονος πήρε προθεσμία και αναμένεται να απολογηθεί την Δευτέρα ενώ από την πλευρά του ο δικηγόρος του κ. Πέτρος Μαντούβαλος μιλώντας στο protothema.gr τονίζει πως “Το συγκλονιστικό στην υπόθεση αυτή είναι η απώλεια της ζωής και ο τραυματισμός ανύποπτων εργαζομένων ανθρώπων. Από εκεί και πέρα, το διδακτικό κομμάτι αφορά στο ότι κανένας πλέον δεν θα πρέπει να οδηγεί έστω και με μια γουλιά ποτό και το ερευνητέο στην υπόθεση είναι ότι οι δρόμοι μας θα πρέπει να έχουν μπάρες ασφαλείας και όχι μεταλλικές σχάρες πλέγματα τα οποία ήταν εντελώς ακατάλληλα καθώς αν υπήρχαν θα είχε αποφευχθεί αυτό το δυσάρεστο ατύχημα και ο μηχανολογικός έλεγχος του οχήματος το οποίο εξετάζεται από πραγματογνώμονα. Ο οδηγός του οχήματος είναι συγκλονισμένος από αυτό που συνέβη, είναι ένας εργαζόμενος άνθρωπος που δεν είχε πρόθεση να πάρει ρο αυτοκίνητο γιατί άλλαξε την σειρά οδηγήσεως ο άλλος οδηγός με αποτέλεσμα να βρεθεί στο αίμα του ποσοστό σε αλκοόλ που δεν επιτρέπεται”.
Πηγή: protothema.gr