Πολύ λιτό και το γλέντι-δεξίωση το βράδυ, μετά τα εγκαίνια,στην Αλόννησο. Κάτι βιολιά εκεί και μετά ώρα για… πιτζάμες. Τουλάχιστον έφερε που έφερε τον Ρουβά έως εκεί δεν τσόνταρε κάτι τις να κάνει κι ένα live; Σ’ αυτό βρήκε ο ΠΠ μας δείξει το πνεύμα οικονομίας που τον διακατέχει;
Καλά, δηλαδή, που ήταν και η Δωροθέα που με τις στυλιστικές της επιλογές έδωσε ένα κάποιο ενδιαφέρον για σχολιασμό. Όπως πχ το δωδεκάποντο τακούνι (!) που συζητήθηκε από την… ποινική και πειθαρχική του πλευρά, καθώς οι φήμες λένε ότι με βάση το επίσημο dress code της Περιφέρειας για προφανείς λόγους όσοι πλησιάζουν τον Πατέρα της Περιφέρειας οφείλουν, επί ποινή, να φορούν παπούτσια χωρίς τακούνι, εκτός αν είναι… νάνοι!
Η Δωροθέα, πάντως, προβλημάτισε και το δίδυμο Μενδώνη – Παναγιωταρέα. Ιδιαίτερα μάλιστα όταν με το γνωστό και εξόχως διακριτικό τρόπο ομιλίας της, πάντα με αξάν, που θα ζήλευε και η υπό την ευρεία έννοια συνάδελφος της Αρβελέρ, ρωτούσε δημοσιογράφο, εκ του κάμπου ορμώμενο, αν « βουτ’σε».
Διερμηνείς εξήγησαν στην υπουργό την έννοια της λέξης και λύθηκε η απορία …
Όχι όμως και η απορία της πανταχού παρούσας Άννας Παναγιωταρέα για το ίνδαλμα της στήλης, μεγαλοεκδότη, και οφειλέτη του Δημοσίου, Αρχιμήδη Καρεκλίδη. Ο οποίος Αρχιμήδης φωτογράφιζε μανιωδώς την υπουργό Μενδώνη και εύλογα η κολλητή της απόρησε και έκανε και ανάλογη παρατήρηση.
Βεβαίως απάντηση δεν πήρε και εύλογα. Δηλαδή τι να έλεγε ο εκδότης – φωτογράφος γόνος της δυναστείας Καρεκλιδη; Ότι δεν μπορούσε να πετύχει πλάνο χωρίς δίπλα στην υπουργό να είναι η Ζέττα Μακρή; Βάσανα που χει και η δημοσιογραφία!