Έχει από αρκετές μέρες ξεκινήσει η προεκλογική εκστρατεία των υποψήφιων βουλευτών αν και η επίσημη περίοδος με προθεσμίες δεσμεύσεις άρχισε από το Σάββατο 21 Απριλίου
Οι υποψήφιοι επιλέγουν ανάλογα με τις δυνατότητες καθενός τον τρόπο που θα προσεγγίσουν τους ψηφοφόρους. Παρατηρώ διάφορες εκδοχές…
Όσοι φοβούνται τις αντιδράσεις του κόσμου επιλέγουν:
- Εορταστικές και εκκλησιαστικές συγκεντρώσεις
- Επισκέψεις σε συλλόγους και οργανισμούς
- Σε στρατιωτικές και πολιτικές αρχές
Όσοι έχουν γνωριμίες σε ΟΤΑ επιλέγουν:
- Συγκεντρώσεις στους Δήμους
- Ανάλογα με τις κομματικές και προσωπικές προτιμήσεις των Δημάρχων
Όσοι διαθέτουν οικονομική άνεση:
- Καθημερινές αναρτήσεις και δραστηριότητες στα ΜΜΕ
- Συνεντεύξεις και πρωτοσέλιδα
- Παρουσιάσεις σε τηλεοράσεις σύμφωνα με τις δεσμεύσεις του Νόμου..
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι ο/η υποψήφιος πρέπει να έχει άμεση και διαλογική σχέση με τον ψηφοφόρο.
Χάρηκα την αμεσότητα της επίσκεψης στην Λαϊκή Αγορά του Πρόεδρου της Ελληνικής Λύσης Κυριάκου Βελόπουλου με τους παραγωγούς τους εμπόρους και κυρίως το αγοραστικό κοινό της λαϊκής..
Άρχισα και θα συνεχίσω την επίσκεψη σε χώρους και χωρία όλου του Νομού μας Θα περπατήσω όλες τις αγορές και συνοικίες στον Βόλο και στην Περιφέρεια μοιράζοντας εκλογικό υλικό και συνομιλώντας με τους ψηφοφόρους.
Αυτή η μέθοδος, πόρτα – πόρτα είναι η πιο σίγουρη και αποτελεσματική και είμαι βέβαιος ότι θα φέρει θετικά αποτελέσματα.
Έδρα στην Μαγνησία για την Ελληνική Λύση και εκλογή του Παύλου Μαρκάκη.