Η τεχνολογία που θα προσφέρει στον άνθρωπο, δηλαδή η τεχνο- ανθρωπολογία, αποτελεί σύμφωνα με τον brand strategist Πήτερ Οικονομίδη απάντηση στις επιχειρηματικές προκλήσεις της νέας εποχής. Στην εκπομπή «Social Net» με τον Φώτη Καρύδα, ο άνθρωπος που «τάραξε» τα «νερά» της επιχειρηματικότητας όταν σε συνέδριο της google μίλησε για τη λέξη «γίνεται» που πρέπει να αποτελεί οδηγό για κάθε άνθρωπο, αναφέρθηκε στη νέα πραγματικότητα που έχει διαμορφώσει η πανδημία του νέου κορωνοϊού.
«Έχουμε μια γενιά τώρα startuppers που είναι έτοιμοι να δουν τα πράγματα από την αρχή. Οποιοσδήποτε μπορεί να γεννήσει καινούργιες ιδέες. Είναι θέμα νοοτροπίας και όχι ηλικίας. Για να δημιουργήσει κάποιος κάτι καινούργιο θα πρέπει να έχει συναίσθηση για τον άνθρωπο. Το καινούριο είναι αυτό που η κοινωνία θα δεχτεί ως καινούργιο. Όχι αυτό που νομίζω εγώ. Για να γίνει αυτό θέλει πάθος, ήθος και δουλειά. Μια καινούρια επιχείρηση νομίζω ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς ήθος. Κάθε παιδί πρέπει να ασχολείται με το πάθος του. Στον κόσμο που ζούμε σήμερα δεν ξέρουμε ποιο είναι το σίγουρο. Το μόνο σίγουρο είναι αυτό που έχουμε στα χέρια μας, και αυτό που κρύβουμε μέσα μας. Δεν μπορείς να πεις ότι θα κάνω μία καινούρια επιχείρηση γιατί θέλω να βγάλω πολλά λεφτά, πολύ γρήγορα. Αυτό μπορεί να έρθει αλλά δεν ξέρεις πότε. Θέλουμε τεχνολογία που προσφέρει στον άνθρωπο. Δηλαδή θέλουμε τεχνο-ανθρωπολογία. Τα προϊόντα θα πρέπει να δίνουν λύσεις σε προβλήματα του ανθρώπου», υπογράμμισε ο διακεκριμένος brand strategist.
Πηγή: skai.gr