Playboy: Ετοιμάζει ιστοσελίδα αλά OnlyFans, με περιεχόμενο μόνο για ενήλικες
Μία νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα, που θα έρθει ως «απάντηση» στο OnlyFans, φαίνεται ότι σκέφτονται να λανσάρουν οι άνθρωποι πίσω από το πιο επιτυχημένο ανδρικό περιοδικό στον κόσμο: Το Playboy.
Όπως αναφέρει το οικονομικό πρακτορείο ειδήσεων Bloomberg, ο ιδιοκτήτης του Playboy επιταχύνει το λανσάρισμα της ιστοσελίδας «Centerfold.com», μετά τη συμφωνία για την εξαγορά της Dream, μίας πλατφόρμας κοινωνικού περιεχομένου, έναντι ποσού 30 εκατ. δολαρίων. Για τους αναρίθμητους λάτρεις του ιστορικού ανδρικού περιοδικού, «centerfold» είναι οι δύο κεντρικές σελίδες του, στις οποίες συνήθως… ξάπλωνε το κορμί της, η καλλονή που αναδεικνυόταν ως «κουνελάκι» εκάστου μήνα.
Ο ιστότοπος θα «ανέβει» έως το τέλος του έτους, αρκετά νωρίτερα από τον αρχικό σχεδιασμό, που προέβλεπε εκκίνηση το δεύτερο εξάμηνο του 2022, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της PLBY Group Inc., Μπεν Κον. Σε συνέντευξή του στο Bloomberg, ανέφερε ότι η Dream θα χρησιμεύσει ως τεχνολογικό θεμέλιο για τη νέα ιστοσελίδα, το οποίο θα επιτρέπει στους δημιουργούς περιεχομένου να αλληλοεπιδρούν απευθείας με τους θαυμαστές τους.
Παράλληλα, θα προσφέρει πρόσβαση σε περιεχόμενο με προϊόντα του Playboy. Η πλατφόρμα θα υποστηρίζει επίσης ενσωμάτωση blockchain και NFT. «Είμαστε μια πλατφόρμα ελεύθερης έκφρασης εδώ και 70 χρόνια για μερικά από τα μεγαλύτερα ταλέντα στον κόσμο και αυτή είναι η επόμενη γενιά» είπε σχετικά ο Κον στο Bloomberg.
Η επίσπευση της κυκλοφορίας του site έρχεται λίγο καιρό μετά την υπόθεση της συνδρομητικής υπηρεσίας κοινωνικής δικτύωσης OnlyFans, η οποία προκάλεσε αναστάτωση μεταξύ των εργαζομένων του σεξ και των δημιουργών περιεχομένου τον Αύγουστο, απαγορεύοντας το σεξουαλικά άσεμνο υλικό. Στη συνέχεια, ωστόσο, η εταιρεία ανέτρεψε την απόφαση, αφού είπε ότι «εξασφάλισε τις απαραίτητες εγγυήσεις», προκειμένου να συνεχίσει να λειτουργεί με το γνωστό σεξουαλικό περιεχόμενο.
Το Centerfold.com θα ενσωματώσει διαφορετικές δυνατότητες εγγραφής, συμπεριλαμβανομένων δώρων, συμβουλών και άμεσων μηνυμάτων ή ακόμα και «συνάντηση» με τα «ταλέντα» και τους πρωταγωνιστές. Θα χρησιμεύσει επίσης ως ένα μεγαλύτερο εμπορικό παιχνίδι, επιτρέποντας στους δημιουργούς είτε να συνεργαστούν με το PLBY για την υπάρχουσα επωνυμία ή τα προϊόντα του είτε να δημιουργήσουν νέα εμπορεύματα που συνδέονται απευθείας με αυτά και τα οποία μπορεί να πουλήσει η PLBY.
Η εξαγορά της Dream, η οποία θα χρηματοδοτηθεί κυρίως σε μετοχές, αναμένεται να κλείσει το τέταρτο τρίμηνο του έτους.