Πολιτική αντιπαράθεση των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ Μαγνησίας Αλ. Μεϊκόπουλου και Κατερίνας Παπανάτσιου και της Ν.Ε. του κόμματος, με τον βουλευτή και κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της ΝΔ Χρ. Μπουκώρο ξέσπασε για το έργο της ηλεκτροκίνησης της γραμμής Βόλου –Λάρισας.
Ο Χρ. Μπουκώρος την περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε ότι υπογράφηκε ανάμεσα στην ΕΤΒΑ, τον ΟΣΕ και την αυτοδιαχειριζόμενη ΒΙ.ΠΕ. Βόλου, το προσύμφωνο για την παραχώρηση της αναγκαίας έκτασης στην Α΄ ΒΙ.ΠΕ. Βόλου από την ΕΤΒΑ στον ΟΣΕ, σημειώνοντας πως έτσι «έπεσε και το τελευταίο εμπόδιο για την ηλεκτροκίνηση Βόλου – Λάρισας».
Η ανακοίνωση του βουλευτή της ΝΔ προκάλεσε σήμερα την αντίδραση των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ Μαγνησίας Αλ. Μεϊκόπουλου και Κατερίνας Παπανάτσιου που με κοινή ανακοίνωσή τους με τη ΝΕ Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ επιτίθενται στον κ. Μπουκώρο
Η ανακοίνωση ΣΥΡΙΖΑ
Στην ανακοίνωση των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ Μαγνησίας επισημαίνονται τα εξής: «Την ανικανότητα των «αρίστων» της Κυβέρνησης ομολογεί, με δήλωσή του την 01/10/2020 βουλευτής Μαγνησίας της Ν.Δ.,αναφερόμενος στο ξεμπλοκάρισμα του έργου της ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου με διέλευση της γραμμής από την Α΄ΒΙ.ΠΕ. και όχι από τη Νέα Ιωνία.
Συγκεκριμένα παραδέχεται ότι χρειάστηκε διάστημα 14 μηνών κατά το οποίο πραγματοποιήθηκαν αλλεπάλληλες δικές του συναντήσεις με τον αρμόδιο Υπουργό (5 φορές), τις Διοικήσεις ΟΣΕ & ΕΡΓΟΣΕ (15 φορές) και τον Φορέα Αυτοδιαχείρισης της ΒΙ.ΠΕ. Βόλου, ώστε να ικανοποιηθούν δύο όλα και όλα αιτήματα της Διαχειριστικής Αρχής, προκειμένου να δοθεί το πράσινο φως για τη δημοπράτηση του έργου. Ενός έργου απαραίτητου για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου που η προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ μελέτησε, σχεδίασε, οργάνωσε και ωρίμασε σε επίπεδο δημοπράτησης. Φρόντισε δε, κατά τη διαδικασία της μελέτης, το τρένο να διέρχεται από την Α΄ΒΙ.ΠΕ. και να παρακάμπτει τη Νέα Ιωνία, ικανοποιώντας ένα πάγιο λαϊκό αίτημα και ταυτόχρονα ένα αίτημα δεκάδων φορέων της πόλης, που εκκρεμούσε επί 30 σχεδόν χρόνια.
Αντί λοιπόν για τις αδικαιολόγητες καθυστερήσεις, ο συμπαθής κατά τα άλλα βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος να τα βάλλει με τη γραφειοκρατία και με τους ανίκανους νεοδιορισμένους από τη Ν.Δ. «αρίστους» Διοικητές των Οργανισμών που επί μήνες βρίσκονται σε αδράνεια, επιλέγει να επιρρίψει τις δικές τους ευθύνες, σε ποιον άλλον, στον ΣΥΡΙΖΑ.
Ποια ήταν όμως τα ανυπέρβλητα εμπόδια, που η προηγούμενη κυβέρνηση κληροδότησε στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη και πως αυτά προέκυψαν;
Αφού ο φάκελος του έργου κατατέθηκε προς έγκριση από την προηγούμενη κυβέρνηση, μεσολάβησε η κυβερνητική αλλαγή και η Διαχειριστική Αρχή ζήτησε, όπως είχε το δικαίωμα, δύο πράγματα :
1. Τη σύμφωνη γνώμη της ΒΙ.ΠΕ. Βόλου για τη διέλευση της σιδηροδρομικής γραμμής σε εκτάσεις ναι μεν ιδιοκτησίας της, που βρίσκονται όμως εκτός του οριοθετημένου με περιτοίχιση οικοπέδου της και δεν χρησιμοποιούνται από την ΒΙ.ΠΕ. Βόλου και
2.Την αλλαγή του τρόπου παρουσίασης κάποιων άρθρων του προϋπολογισμού με αναλυτικό τρόπο, όπου αυτά εμφανίζονταν με τιμές «κατ΄αποκοπή» και αφορούσαν εξειδικευμένες εργασίες ηλεκτρομηχανολογικής φύσης, ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης.
Θέματα αποχαρακτηρισμού εκτάσεων στο έργο, που επικαλείται το δημοσίευμα δεν υπάρχουν.
Ας αφήσει λοιπόν ο βουλευτής της ΝΔ τα περί ξεμπλοκαρίσματος εμποδίων «κατόπιν ενεργειών» του, γιατί μας πισωγυρίζει σε παλαιοκομματικές μεθόδους που παραπέμπουν σε άλλες εποχές.
Ας αναλάβει τις ευθύνες που αναλογούν στον ίδιο και στην κυβέρνηση της Ν.Δ.
Ας παρακολουθεί, εκ του θεσμικού του ρόλου, την πρόοδο των έργων ζωτικής σημασίας για την περιοχή μας και νάναι σίγουρος ότι τόσο οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά θέλουμε να πιστεύουμε και όλοι οι φορείς του Νομού, θα συμβάλουν θετικά για την ολοκλήρωσή τους.
Τέτοια, κρίσιμα για τις αναπτυξιακές προοπτικές της Μαγνησίας ζητήματα δεν πρέπει να αποτελούν πεδίο μικροκομματικής εκμετάλλευσης».
Απάντηση του Χρ. Μπουκώρου
Σε απάντηση του βουλευτή Μαγνησίας και Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου Ν.Δ. Χρήστου Μπουκώρου στον ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει τα εξής: «Μόνο χαμόγελα συμπάθειας μπορεί να προκαλέσει η σημερινή ανακοίνωση των βουλευτών και της Ν.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ Μαγνησίας, σχετικά με το έργο της ηλεκτροκίνησης Βόλου-Λάρισας.
Θυμίζουμε ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ είχε ανακοινώσει για πρώτη φορά την δημοπράτηση του έργου για τον Οκτώβριο του 2016. Τα δημοσιεύματα της εποχής εκείνης ακόμη μιλούν. Αποχώρησαν από την κυβέρνηση τον Ιούλιο του 2019 και αντί δημοπράτησης άφησαν πίσω τους εκκρεμότητες. Δηλαδή, 33 μήνες μετά την πρώτη ανακοίνωση δεν μπόρεσαν να δημοπρατήσουν το έργο. Τώρα πως είναι καθυστέρηση οι 14 μήνες της Νέας Δημοκρατίας και όχι οι 33 μήνες του ΣΥΡΙΖΑ ,μόνο εκείνοι το γνωρίζουν. Κοντολογίς, για μία ακόμη φορά λένε στο λαό της Μαγνησίας ότι ήθελαν… αλλά δεν πρόλαβαν! Για μία ακόμη φορά έχασαν το τραίνο! Δικαιολογημένα κερδίζουν τη συμπάθειά μας».