Κυριακή, 17 Νοεμβρίου, 2024 11:53
ΕΛΛΑΔΑΚΟΡΩΝΟΪΟΣ

Ρεσιτάλ ανευθυνότητας: Ξενοδοχείο ετοιμάζει ρεβεγιόν με μπουφέ εν μέσω πανδημίας

Ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου υπουργείου Ανάπτυξης κάλεσε τους καταναλωτές να προχωρήσουν σε καταγγελίες στην τηλεφωνική γραμμή 1520 προκειμένου οι αρμόδιες υπηρεσίες να προχωρήσουν στους απαραίτητους ελέγχους.





Καταγγελίες ότι ξενοδοχείο ετοιμάζει ρεβεγιόν με μπουφέ για τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς εν μέσω πανδημίας αποκάλυψε ο ΣΚΑΪ και η εκπομπή ΣΗΜΕΡΑ, μεταφέροντας πληροφορίες τόσο τηλεθεατών όσο και του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εστιατορικών και Συναφών Επαγγελμάτων, Γιώργου Καββαθά.

Ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου υπουργείου Ανάπτυξης, Παναγιώτης Σταμπουλίδης, μιλώντας στον ΣΚΑΪ κάλεσε τους καταναλωτές να προχωρήσουν σε καταγγελίες στην τηλεφωνική γραμμή 1520 προκειμένου οι αρμόδιες υπηρεσίες να προχωρήσουν στους απαραίτητους ελέγχους.

Σχετικά με το όριο των 9 ατόμων στα ρεβεγιόν, σημείωσε ότι «είναι θέμα που σχετίζεται με την κοινωνική ηρεμία, την ψυχολογική κατάσταση των οικογενειών, οι οποίες είναι αρκετά επιβαρυμένες το τελευταίο διάστημα. Νομίζω όμως ότι στο τέλος κανένας από εμάς, ακόμα κι αν θέλει να καλέσει κόσμο στο σπίτι του, θα σκεφτεί πρωτίστως την ασφάλειά του».

Σε ό,τι αφορά στο άνοιγμα της αγοράς με τη μέθοδος του click away ο κ. Σταμπουλίδης επισήμανε ότι «το σύνολο του εμπορικού κόσμου έχει ανάγκη να βρει τρόπο επικοινωνίας με τους καταναλωτές», αλλά και οι επιχειρήσεις να μπουν στη λογική του ψηφιακού μετασχηματισμού τους.

«Γνωρίζουμε όλοι ότι από αυτή τη διαδικασία δε θα βγούμε αλώβητοι. Το click away και οι άλλες διαδικασίες που ακολουθήσαμε δε θα λύσουν τα προβλήματα του εμπορικού κόσμου. Αυτό που έπρεπε να κάνουμε είναι αφενός να κρατήσουμε ζωντανή τη σχέση μεταξύ καταναλωτών κι επιχειρήσεων κι αφετέρου οι πολίτες είχαν βρει τον τρόπο να εξυπηρετήσουν τις καταναλωτικές τους ανάγκες», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Πρόσθεσε δε ότι τις προηγούμενες ημέρες με τη Black Friday και τις άλλες προωθητικές ενέργειες «είχαμε εκτόξευση των παραγγελιών κατά 70% σε σχέση με το πρώτο lockdown. Αυτό σημαίνει ότι ο καταναλωτής όταν θέλει να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του, θα το κάνει έτσι κι αλλιώς. Έτσι, δώσαμε με πολύ συγκεκριμένο τρόπο τη δυνατότητα αντί να περιμένουν τις εταιρείες courier, να πηγαίνει μόνος του να παραλαμβάνει», κατέληξε.

Πηγή: skai.gr