Τρίτη, 26 Νοεμβρίου, 2024 16:24
LIFE

Σκληρός ανταγωνισμός με κερδισμένους και χαμένους στη μάχη της τηλεθέασης






Κάποιοι χαίρονται και κάποιοι προσπαθούν να κρύψουν τον πόνο τους και να βρουν δικαιολογίες.

Η αλήθεια που αποτυπώνεται, όπως κάθε τέλος του μήνα, στο ραβασάκι τηλεθέασης της Nielsen αποδεικνύει όμως, σε ποιων τα προγράμματα ανταποκρίνονται τηλεθεατές και ποιων οι επιλογές… δεν τραβάνε!

Αλήθεια επίσης είναι ότι τη φετινή σεζόν υπάρχει πολύ σκληρός ανταγωνισμός και τα περισσότερα από τα κανάλια έχουν… φορτώσει τα προγράμματά τους, ελπίζοντας σε καλύτερα και υψηλότερα νούμερα τηλεθέασης.

Πάμε λοιπόν να δούμε ποιοι ξεκίνησαν ευχάριστα το νέο μήνα, έχοντας σημειώσει ικανοποιητικά ποσοστά τηλεθέασης τον προηγούμενο αλλά και ποιοι θα πρέπει να κάνουν επειγόντως αλλαγές για να παραμείνουν στο τηλεκοντρόλ των τηλεθεατών.

Στον παρακάτω πίνακα αναφέρονται οι μέσοι όροι των τηλεοπτικών σταθμών τον Οκτώβριο, (ενώ εντός παρένθεσης οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον Σεπτέμβριο) και όπως μπορείτε να δείτε στην κορυφή της κατάταξης στο γενικό σύνολο βρέθηκε πάλι ο ALPHA, έχοντας χάσει ελάχιστα από το δυναμικό του, ενώ το MEGA που τερμάτισε ξανά στη δεύτερη θέση έχει σημειώσει μικρότερη μείωση «δυνάμεων». Μικρή αύξηση σημείωσε ο ΣΚΑΪ που βρέθηκε πάλι στην τρίτη θέση, ενώ ο ΑΝΤ1 που ακολουθεί αύξησε αρκετά τα ποσοστά του δείχνοντας πως σκοπεύει να πάρει ενεργά μέρος στη σκληρή μάχη που διεξάγεται τη φετινή σεζόν. Στην πέμπτη θέση, έστω και με μικρή άνοδο, τερμάτισε πάλι το STAR, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι η ΕΡΤ1 βρέθηκε πιο πάνω στην κατάταξη από το ΟΡΕΝ που χάνοντας και άλλους τηλεθεατές από τη συχνότητά του κατέληξε στην έβδομη θέση της κατάταξης. Αρκετά πιο κάτω, στις συνηθισμένες τελευταίες θέσεις βρέθηκαν για έναν ακόμα μήνα η ΕΡΤ2 και ΕΡΤ3 καταφέρνοντας να κερδίσουν λίγους τηλεθεατές.

Advertisement

Remaining Time-0:00
Fullscreen
Mute

Αλλαγές στην κατάταξη παρατηρούνται στο δυναμικό κοινό, αφού πρώτος τερμάτισε πάλι ο ALPHA με το MEGA να ακολουθεί, αλλά στην τρίτη θέση βρέθηκε ο ΑΝΤ1 εκθρονίζοντας το STAR που βρέθηκε εκτός… βάθρου, αφού τερμάτισε στην τέταρτη θέση. Ωστόσο έτσι ο ΣΚΑΪ τερμάτισε πέμπτος αλλά και με πολύ χαμηλά ποσοστά, αφού σημείωσε μονοψήφιο μέσο όρο στους τηλεθεατές ηλικίας 18-54. Στο συγκεκριμένο πάντως κοινό το ΟΡΕΝ διατήρησε προβάδισμα από την ΕΡΤ1 που είναι εμφανές ότι το πρόγραμμά της δεν κερδίζει το «δυναμικό κοινό», αφού και τα υπόλοιπα κανάλια της δημόσιας τηλεόρασης, η ΕΡΤ2 και ΕΡΤ3 σημείωσαν ξανά πολύ χαμηλούς μέσους όρους.

Δείτε λοιπόν αναλυτικά στον παρακάτω πίνακα τις επιδόσεις των τηλεοπτικών σταθμών τον Οκτώβριο στο γενικό σύνολο (1η στήλη) και στο δυναμικό κοινό (2η στήλη), ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται αντίστοιχα οι μέσοι όροι τους τον προηγούμενο μήνα, τον Σεπτέμβριο.

Αυτό πάντως που συμπεραίνει κάποιος από τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen είναι ο σκληρός ανταγωνισμός ανάμεσα στους τηλεοπτικούς σταθμούς που δίνουν μάχη μέρα με τη μέρα για να κρατήσουν τους τηλεθεατές, κάποιοι επιτυχώς και κάποιοι… ανοίγοντας δρόμο στους ανταγωνιστές τους…!