Κωδικοποιημένες φράσεις χρησιμοποιούσαν τα μέλη της συμμορίας που είχαν καταφέρει να κερδίσουν πάνω από 2 εκατομμύρια € πουλώντας αυτοκίνητα με κλεμμένα ανταλλακτικά.
Οι κωδικοποιημένες φράσεις που χρησιμοποιούσαν χρησίμευαν στο να μη γίνουν αντιληπτοί από τους αστυνομικούς που τυχόν θα παρακολουθούσαν τα κινητά τηλέφωνα τους. Λέγοντας τον αριθμό « 13» τα μέλη της συμμορίας αναφέρονταν σε όχημα μάρκας smart. Όταν είχαν την υποψία πως ένα Από τα κλεμμένα οχήματα παρακολουθείται από σύστημα γεωγραφικού εντοπισμού (gps) τότε αναφέρονταν σε αυτό με τη λέξη τζι – πι.
«Σαβούρα» η «σκουπίδια» ήταν τα κομμάτια ενός αποσυναρμολογημένου αυτοκινήτου τα οποία δεν μπορούσαν να τα εκμεταλλευτούν ώστε να αποκομίζουν ακόμα περισσότερα κέρδη από την παράνομη δραστηριότητα τους.
Τα «κατάλληλα» οχήματα τα «χτυπούσαν» στις δημοπρασίες, σε ποσότητες και σε πολύ χαμηλές τιμές. Ακολούθως, φόρτωναν τα οχήματα σε αυτοκινητάμαξες που είχαν και τα μετέφεραν στην Ελλάδα.
Για την «επιχείρηση» αυτή είχε στηθεί ολόκληρο δίκτυο ώστε να φαίνεται πως όλα γίνονται νόμιμα. Μέσω ενός «αχυρανθρώπου» εμφάνισαν στο σύστημα ότι η επιχείρησή τους είναι νόμιμη και πως έχει πληγεί από τον κορωνοϊό, με αποτέλεσμα να καταφέρουν να πάρουν επιστρεπτέα προκαταβολή ύψους 70.000 ευρώ.
Τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης είχαν διακριτούς ρόλους μεταξύ τους και έπαιρναν μέτρα αντιπαρακολούθησης. Ο αρχηγός έδινε τις εντολές στα υπόλοιπα μέλη και τους ανέθετε την εύρεση των αυτοκινήτων που τους ενδιέφεραν. Κάποια από τα μέλη της οργάνωσης αναζητούσαν, από τις συγκεκριμένες κατηγορίες οχήματα, είτε σε δημοπρασίες πώλησης οχημάτων με υλικές ζημιές, συνήθως σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, είτε στην Ελλάδα, από πωλήσεις τρακαρισμένων – ασύμφορων προς επισκευή οχημάτων, κυρίως από εταιρείες ενοικιάσεων.
Για τη νομιμοφανή πώληση των ανταλλακτικών από τα κλεμμένα οχήματα και λόγω του ιδιαίτερα μεγάλου όγκου ανταλλακτικών, στην οργάνωση εντάχθηκαν άτομα τα οποία είχαν επιχειρήσεις εμπορίας ανταλλακτικών, με προφανή σκοπό να μεταπωλούνται τα ανταλλακτικά σε καταστήματα και όχι σε ιδιώτες. Για τον σκοπό αυτό, εκδίδονταν εικονικά τιμολόγια με ποσότητες και αξίες κατά πολύ χαμηλότερες από τις κανονικές και με τον τρόπο αυτό πετύχαιναν την νομιμοποίηση των χρημάτων.
Είχαν πληγεί από την πανδημία
Η συγκεκριμένη συμμορία που είχε πραγματοποιήσει πάνω από 232 κλοπές αυτοκινήτων, είχε δηλώσει πως η επιχείρηση αυτή είχε πληγεί από τον κορονοϊό και μάλιστα είχαν καταφέρει να εισπράξουν επιστρεπτέα προκαταβολή ύψους 70.000 €. Στην πλειοψηφία τους τα 11 μέλη της συμμορίας που έχουν συλληφθεί από την Eλληνική Aστυνομία είναι σεσημασμένοι.