Σίγουρος για την επιτυχία που θα διέγραφε στην τηλεθέαση το Survivor, πρέπει να ήταν ο Ατζούν Ιλιτζάλι όταν υπέγραφε την συμφωνία με τον ΣΚΑΙ για το reality επιβίωσης.
Αυτό τουλάχιστον δείχνει η αποκάλυψη της Real Life σχετικά με τις λεπτομέρειες του συμβολαίου, οι οποίες προβλέπουν κάτι σαν ρήτρα τηλεθέασης, καθώς υπάρχει ένα στάνταρ ποσό που αυξάνεται, όσο μεγαλώνει ανάλογα με τον κόσμο που παρακολουθεί το πρόγραμμα.
Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα έγιναν γνωστά, η βάση του επεισοδίου με μέση τηλεθέαση 20% στο δυναμικό κοινό, είναι οι 80.000 ευρώ. Τόσα είναι τα χρήματα που παίρνει η Acun Media…
Το παράδειγμα με την αύξηση
Από εκεί και πέρα όμως για κάθε μονάδα τηλεθέασης παραπάνω, το συγκεκριμένο ποσό αυξάνεται κατά 4.000 ευρώ.
Αν για παράδειγμα ένα επεισόδιο φτάσει το 30%, τότε το κόστος του εκτοξεύεται στις 120.000 ευρώ…
- 80.000 ευρώ το στάνταρ ποσό
- 40.000 ευρώ: 4.000 ευρώ επί 10 μονάδες τηλεθέασης.
Όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, όσο προχωράει το παιχνίδι, ο Ατζούν Ιλιτζάλι θέλει να κρατήσει ζεστό το κοινό και να μεγαλώσει το ενδιαφέρον του, αυξάνοντας παράλληλα και τα έσοδα που έχει.